A nerdy sweet life

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Rianna - 21 september 2011 08:14

Nu är det såhär...


Att jag hatar att få frågor ställda om min vikt. Nån med benämningen "Arsle" frågade mig "Om du vill gå ned i vikt, varför äter du så mycket godis?" Jo, kära arsle, jag gör det för att jag inte kunnat sluta. Jag är beroende av sötsaker, sådär beroende som gör att man mår dåligt om man slutar på direkten. Som typ när man knarkar länge, då mår man skit om man slutar tvärt och man kan till & med dö. Men man kan ju förstås inte dö av att sluta tvärt med godis, men ja.. Jag mår dåligt över min kropp, och tröstäter fast jag inte borde. Jag VET vad som är dåligt att göra med min kropp, men min hjärna ignorerar det. Varje gång jag äter överhuvudtaget mår jag illa och vill spy, men ignorerar den känslan också.


Jag kan inte förklara hur dåligt jag mår över min egna kropp och mig själv i allmänhet, och vill helst inte försöka heller. Så snälla, fråga fan inte mig saker om sånt där. Låt mig hålla den skiten för mig själv och för de som verkligen bryr sig om mig, vill säga mina vänner och min pojkvän. Du som frågade mig den ovanstående frågan, om du skrev frågan för att verka överlägsen, så ber jag dig att lägga av med barnsligheterna. För jag har skapat den här skiten själv och kommer avsluta den själv, så småning om. Du har inget med mig eller min vikt att göra, så låt mig vara. Sköt ditt eget liv, tack.


Fatta, det här är känsliga saker för mig. Så låt mig slippa skriva om det i fortsättningen. 


Hej då.


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards