A nerdy sweet life

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Rianna - 19 september 2011 22:08

Denna vecka är det fullt upp!


Tisdag: Idrott på förmiddagen, efter skolan blir det att dra till stan för att träffa Peppar & Co, sedan hem och äta & sedan gå på kickboxning på kvällen. 

Onsdag: Träffa Danna på stan efter skolan och förhoppningsvis gå på Dans Fuego.

Torsdag: Har ingen aning än så länge, men antagligen kommer jag räkna matte med Johan eller något.

Fredag: Lämna in reproducerings-uppgiften och gå på Dans Fuego på eftermiddagen. Då är min favorit-instruktör där! Robert, han är awesome! 


För övrigt, jag borde sova nu, då jag har skitmycket att hinna med imorrn. Men går jag och lägger mig? Nej, det är ju överskattat att sova.


Moi moi!

Av Rianna - 19 september 2011 11:12

Har ju haft uppe en omröstning "Vad borde jag ha mer av/borde jag börja med på bloggen?" ett bra tag och har under tiden som den varit uppe, försökt göra de saker ni bett mig om i omröstningen!


Såhär blev resultatet!

1. Lajv och rollspels-tips 

2. Hiss & Diss

3. Dagens Foto, Skriv ned lite historier/dikter, Tipsa om bloggar du gillar

4. Visa oss några av dina Youtube-videos, Berätta mer om dig själv, Fler omröstningar


Det var dessa som blev röstade på, resten av alternativen låg på noll. Så jag ska väl börja med det mesta av dessa alternativ. Hiss & Diss är ju ganska roligt, lajv älskar jag ju och har ju redan sagt att jag borde skriva mer om sådant, Dagens Foto är ju en underbar idé osv osv.
Ska väl sätta igång med grejerna redan idag! Här får ni dessutom en Youtube-video som just JAG har gjort!
Hoppas ni gillar't! (Jag äger ju förstås inte musiken eller videoklippen, men filmen i sig har jag ju gjort.)

Moi moi!
Av Rianna - 19 september 2011 10:53

The last night...


You come to me with your scars on your wrist

You tell me this will be the last night feeling like this

I just came to say goodbye

I didn't want you to see me cry, I'm fine

But I know it's a lie...


Your parents say everything is your fault

But they don't know you like I know you they don't know you at all

I'm so sick of when they say

It's just a phase, you'll be o.k

You're fine

But I know it's a lie...


This is the last night you'll spend alone

Look me in the eyes so

I know you know

I'm everywhere you want me to be

The last night you'll spend alone

I'll wrap you in my arms and I won't let go

I'm everything

You need me to be

The last night away from me...


Av Rianna - 19 september 2011 10:36

There is no such thing as angels...


But if they were real, you wouldn't be one of them.

You would be a fallen angel.

Because you are not any better than anyone...


We would all be... Fallen angels...


Good day...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards