A nerdy sweet life

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Rianna - 13 september 2011 08:27

Ska väl uppdatera lite eftersom jag suger på detta. Skolan tar typ över allt!


Jag ska väl radda upp lite händelser:


Jag var på en AWESOME kulturnatt med Karin: Träffade henne & hennes mamma på stan, de skulle äta så de bjöd mig på cola medan jag väntade på att de skulle bli klara. Sedan gick vi omkring lite och kollade kring. Vi kollade på en fotoutställning, åt på Fugu (Karins mamma bjöd mig, det var snällt!) vi gick på eldshow och Karin gick omkring och fotade lite random. Min kamera glömde jag hemma... Blä! Vi kollade på ett par band och sedan gick vi till pannkakskyrkan och åt pannkaka, och så satt vi i stadsträdgården och pratade & skrattade vääldigt mycket. Det var ett par tjejer som satte sig mitt på bryggan och pissade, mitt framför alla.. De var förstås fulla... Men det var lite roligt ändå. Men ja, inte så himla fräscht... Sedan drog vi hem vid tolv på natten. Det var sjuukt trevligt! Karin är underbar att vara med på sådana här events! Peppar & company kunde inte komma verkar det som, och Danna hade jag ingen aning omg var hon hade för sig. Synd  


Sedan har jag varit med Johan väldigt mycket: Han har hjälpt mig med matten, vi har spontanfikat, gått omkring på stan, varit hemma hos varandra och bara myst, kollat på filmer och en massa annat. Skulle hjälpt honom handlat idag men vi ska ha gäster (moster Anna, kusin Sophie, hennes pojkvän Micke och Sophies farmor.) Så ja... Synd! Men ska kanske hem till honom i helgen i alla fall!!


Sedan har jag varit på en trevlig middag, och fler kommer: Morfar fyllde ju 79 år och då var det födelsedagsmiddag hos Anna. Morfar, Anna, Sophie, Micke, Malin, mamma och pappa var där. Plus jag då! Och det var jättetrevligt! Och jag ska förhoppningsvis åka till Malin nästa helg och även få en analog kamera av henne, med två objektiv! SKOJ!! Och idag blir det nog en till trevlig middag, då (som jag sa) Moster Anna mfl kommer hit för mat. Trevlans!


Vi hade skoljoggen i skolan i tisdags: Och jag sprang nästan hela 3 kilometer, men fick andnöd så det var ganska jobbigt. Men jag klarade det i alla fall! Idrotten har blivit så mycket roligare sedan grundskolan! 


Nu ska jag läsa lite och kolla på "My Little Pony: Friendship is Magic". Den serien är awesome!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards