A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Att äta frukost med myssjukan

Av Rianna - 21 augusti 2011 10:08

Vaknade sjukt tidigt idag i tron på att klockan var nio. Somnade om och vaknade till telefonens hårda signal, sprang upp i tron på att ingen var hemma. Pappa svarade. 


Märkte dock att klockan var åtta vid detta tillfälle. Jag kände mig lita bortkollrad men försökte lägga mig igen. Men pappa skuffade upp mig, och jag gjorde iordning min frukost.


Det var riktigt gott, jag var så hungrig denna morgon!


Medan jag satt och åt tänkte jag på hur mysig denna dag ska bli. Johan kommer över och vi ska på lite picknick och ha lite filmmys bland annat. Så jävla glad att han bor närmre mig nu! Han sitter på bussen på väg till stan, wieee! When he comes, I'm gonna snuggle his brain out! Myssjukan har satt sig i mitt hjärta, nu måste den botas!


Denna dag känns lite såhär...

 


Lite såhär...




Eller kanske lite såhår?

Den här var lite humoristisk så att säga.. Haha!  


Nu ska jag förbereda mig lite, bädda sängen och flytta smutstvätt innan Johan kommer. Inte för att han bryr sig... Men mamma gör, som fan! Det är förresten hon som tjatar att jag måste plocka. Perfektionist... 


Uppdatering idag eller imorrn! Have a snuggly day!   


Moi moi!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards