A nerdy sweet life

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Rianna - 9 augusti 2011 17:44

Lite uppdatering, hallelujah!


Såhär ser det ut när jag sorterat mina lajvgrejer:

Men det fattas ett ljus och två-pack tändsticks-askar. Vettefan var de tog vägen...


Såhär ser det ut när jag dukat inför middagen ikväll:

Vita tallrikar, vita servetter, designglas, lila tabletter och vanliga bestick. Snitsigt!


Och SÅHÄR ser det ut när jag har råd att gå på medeltidsmarknad:

JAG ÄR LYCKLIG!! Jag har äntligen pengar!!  


Jag är ganska lycklig nu! Johan kommer om nån timme för att äta med sin mamma och mormor, jag ska lajva på torsdag och ska på medeltidsmarknad på lördag. Imorrn ska jag förhoppningsvis träffa Peppar. Annars gör jag det på torsdag! JIPPIE!!



 

Ska nu hjälpa mamma med det resterande av middagen!


 

Moi moi!   

Av Rianna - 9 augusti 2011 17:12

SERIÖST DEN BÄSTA COVER JAG HÖRT SEDAN JAY SMITHS VERSION!!


Halestorm, you are awesoooome!!


Moi moi!

Av Rianna - 9 augusti 2011 11:09

Nu är jag påklädd och färdig för en ny dag! Idag kommer Johan, Pia och Pias mamma på middag! Mys!


Kom ihåg min tävling, allesammans!! http://dont-stop-the-music.bloggplatsen.se/2011/08/02/5940263-tavling-hemlig-present-lankning/ Ni vill väl inte missa att vinna ett hemligt pris, än så länge har två anmält sig! 


Ska ta och fixa iordning mina lajvgrejor idag, för på torsdag ska jag minilajva med det glada gänget! Jag ska spela en äventyrare vid namn Ydke Freihem, hon är en glad men ändock tillbakadragen typ, som gillar att supa.

Jag ska dock inte supa på riktigt, det blir alkoholfri cider som jag låtsas är full med alkohol! Och eftersom att jag häller det i en glasflaska blir det en bra effekt, och spela full kan jag redan! Lol! 


Nu ska jag kolla på Trassel medan jag går igenom vilka saker jag ska ta med mig på torsdag! 


VAR MED I MIN TÄVLING NUUU!!




Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards