A nerdy sweet life

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Rianna - 8 augusti 2011 20:48

Har nu alltså kommit hem från en helg hos älskade Johan! Mamma och pappa drog till Stockholm och fick till & med se Pride-tåget. Vilket var ganska orättvist, för jag vill också se Pride-tåget! Nån som vill hänga med mig dit nästa år??


Drog hem till Johan på torsdagen förra veckan, ungefär vid halv ett och kom fram till Morgongåva efter 45 minuter. När jag kom dit stod Johan och väntade vid station och jag blev så glad att se honom igen! När vi kom hem till hans lilla tillhåll så packade vi upp matvarorna jag haft med mig och sedan slappade vi mest. Vilket vi gjort typ hela helgen, i princip. Vi har badat lite, kollat på film och lite tv-serier. (Har lärt mig att tycka om South Park lite grann... OH NOOO!!) Men i avsnittet "A Jersey Thing" så blev det för mycket. Jag fick mindscars... Tack vare parodin på Snooki från "Jersey Shore".. Den var hemsk!! HEMSK I TELL YA!!!


Här kommer lite bilder från helgen!

   


Hehehehe... Stefan Sundström kanske bor där??   


             

Hade så jäkla trevligt, älskling! NU BOR DU NÄRMARE MIG!!! LOVE YOU!!


Imorrn vid klockan sju kommer även han, Johans mamma och Johans mormor hit på middag! Ska bli trevlans! Mamma ska göra något med äppelcider från Systemet och kött... Vetefan vad det var hon skulle göra.. Haha!


Sedan ska jag på ett minilajv på torsdag, med Peppar, Niclas, Isak och Semla! Vi tänkte lajva nånstans i Örbyhus, var nånstans vet jag inte för jag är inte Örbyhusare... Men det är alla andra i gänget!  Jag har redan köpt maten som behövs, det blir korv och isterband, majskolvar, nötter, tunnbröd, limpa, cider, kex, äpplen och nektariner. MUMSIGT!!

______________________________________________________

Har by the way köpt nya lajvörhängen!


 

Krok och earcuff med fjädrar och en ensam earcuff. Snygga va?


Köpte även en ny lajv-flaska, som jag kan ha cider i! Wooopedooo!!

Ska till Arboga Medeltidsmarknad på lördag också, så mer saker kommer det bli!  Nu ska jag se på "Det Regnar Köttbullar" med päronen, bye bye!!


Moi moi!

Av Rianna - 8 augusti 2011 15:16

Hejsan allesammans!


Jag har varit hos älskling denna helg så därför har det inte kommit upp några inlägg. Hans dator är lite seg så jag har inte riktigt kunnat skriva eller åtminstone inte kunnat publicera något. Men nu är jag tillbaka! Senare kommer det några bilder från helgen och lite andra roliga saker!




Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards