A nerdy sweet life

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Rianna - 1 augusti 2011 18:25

Tack finaste Tilia för headern, den blev så jäkla bra!! Kolla in Tilias blogg på www.othereyes.blogg.se för den är läsvärd!


Så nu är bloggen fixad, är skitnöjd! Kanske blir en annan bakgrund men vi får se! Här nedan kommer nu en låt som jag älskar ganska mycket!


You Learn - tAKiDA 


Så jävla vacker!! Gråter nästan varje gång jag hör den!! Lyssna på hela, lova det!


Moi moi! 

Av Rianna - 1 augusti 2011 16:08

Idag så känns mitt humör lite såhär...



Eller lite såhär...

Mest för att jag är lite pissed off på några, men tänker inte säga något på bloggen för då kommer ju många hålla på och gnälla på mig för det...  


Men är faktiskt för övrigt ganska glad idag, Tilia hjälper mig med en ny header så jag är otroligt tacksam för det, den är klar nu och ska snart läggas upp! Har köpt mat till helgen då jag ska träffa Johan, och köpt ännu lite grejer som han kan ha användning för. Nu kommer han få massor med saker, PLUS en tv & tv-bord av Peppar och hennes familj. Johan blev så glad när han fick höra att han kunde få en tv gratis!  Han har ju liksom kabeltv som ingår i lägenheten, då måste man väl ha en tv också? 


Skulle varit med Peppar och folk idag men Peppar försov sig och vaknade samma tid som vi skulle träffas, så det blir imorrn istället. Karin åkte till Åland så henne kunde jag inte heller träffa...   Men vi kan nog träffas innan sommarlovets slut, hoppas jag i alla fall. 

_____________________________________________________________

Var hos Tilia igår!!


Fick skjuts dit av min käre bror Johnny, först hittade vi inte riktigt men när vi precis var i närheten av var Tilia bor så kom hennes pappa precis och visade oss vägen! Haha, han hade timing!


När vi kom dit pratade Johnny lite med Tilias pappa medan jag såg Tilia komma ned för gången och var tvungen att ge henne en kramis! Vi hade inte träffats sedan skolavslutningen ju! Sedan gick vi för att fika hos hennes farmor och farfar, där det bjöds på marängtårta, vinbärskaka och äppeljuice! Satt där en stund och språka, innan vi drog hem och satte oss en stund i hennes rum innan vi hoppade i poolen. Tilia var tvungen att jaga bort ett av hönsen, Svea, och hennes kycklingar, för de var där de inte skulle vara.   Så söta kycklingarna vaa! Fick klappa tuppen också, fasiken va lena fjädrar han hade! Myysigt!  


Sedan satt vi uppe på Tilias rum och språkade, tog några bilder!

   

Fina Tili!



 

Mat blev jag också bjuden på, bränd korv (eftersom det gick lite snett, men bränt är fan godast!) med potatismos, ketchup, sallad och saft! Mumsigt! Senare blev jag tvungen att dra hem, vilket var ledsamt!    Tog bussen och gick hem från station. Tog bilder på vägen hem, på bussen och på väg från station!


         

Fett nöjd!



Nu ska jag fixa om min bloggdesign, Tilia fixade ju ny header åt mig! 


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards