A nerdy sweet life

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Rianna - 30 juli 2011 13:27

JOHAN FICK LÄGENHETEN I MORGONGÅVA SOM HAN TITTADE PÅ IDAG!!!!




 

Fan vad jag är glad!! Han flyttar in nästa vecka så jag är hyperlycklig!!! Nu har jag nån att vara hos när mamma och pappa åker till Stockholm! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD, FATTAR NI INTE DET?!!! Nu bor jag snart inte 32,2 mil ifrån min pojkvän längre, utan endast 4 MIL!! Grattis min älskling, fan vad glad jag är för din och för våran skull!! 


Älskvärda Johan, grattis på dig! SÅ JÄVLA GLAD FÖR DIN SKULL!! 



   

Ska hjälpa honom inreda och möblera stället nästa helg, om det finns något kvar att möblera förstås. Men jag ska i alla fall åka dit för att päronen kommer vara borta. SÅ TAGGAD!! Vill se hans lägenhet i verkligheten, ju! Så ska vi även storhandla antagligen, han behöver ju mat liksom! Annars överlever han inte där!  Men om han flyttar in på måndag eller så, handlar han antagligen tidigare. Men skulle vara kul att storhandla med honom, till hans EGNA hushåll och allt liksom!





Bilder på lägenheten: (Tagna från Blocket.se)

     

Inte så jäkla mycket men det räcker för att han ska kunna äta, sova och plugga i den. Tv och internet kommer han nog inte ha på ett tag, vi får se hur han löser det. (Inte för att han kollar så mycket tv.)




Snart ska jag och päronen åka på släktträff a lá pappas sida av släkten. Hoppas det blir trevligt, förra gången fann jag inte särskilt rolig för att vara helt ärlig. Viss släkt blir lite ful i mun när de får i sig alkohol... Men men, that's life! Jag har klätt mig otroligt svart, mest för att de kläder jag tyckte var finast är just svarta. Min vackra medeltidsblus med svart dödskalle-bälte, puffig kjol, svarta strumpbyxor, choker-halsband, två medeltida ringar och ett par gammaldags örhängen. Mycket vackert! Till och med klackskorna är svarta... Känns som om man är klädd för begravning eller nåt, men det är jag ju inte!   Svart nagellack har jag med men det blev så fult... Heheh.. Inte bra på att måla naglar! 



Ska väl ta och stänga av nu och ta på mig skorna. Vi ska välan dra snart!


Moi moi!




















Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards