A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Glada Hudik, trötta vänner och Svar på tal

Av Rianna - 29 juli 2011 17:25

Till och börja med så vill jag svara till alla "amy haters" därute, som bombat mig med skit.


Jag tror också att hon tagit överdos. Men polisen VET INGET ännu. Bara att hon var med barn när hon dog, vilket var förjävligt sorgligt. Även om hon med säkerhet självförvållat sin egen död, så är det sorgligt i vilket fall som helst. Hon körde slut på levern och lungorna, och resten blev förstört av drogerna. That sucks, för hon var bra, tycker JAG. Och jag vill inte få skit av er haters bara för att jag gillar hennes musik. HATAR när folk inte tycker att man ska få tycka om vilken musik man vill, man MÅSTE hata den musik som ni inte gillar, och HATA de personer som spelar den "dåliga" musiken. Varför hata en människa man inte känner, bara för att man inte gillar musiken? Please, grow up for fuck sake! Hon som många andra kändisar hade psykiska besvär och mådde dåligt för att hon låg under en sån jävla press. Knark är ett sätt att fly verkligheten för en liten stund, vilket många kändisar sorgligt nog lär sig...


Visst, gilla inte hennes musik, jag bryr mig inte. Ni får ju tycka som ni vill, annars skulle världen vara en tråkig plats om alla tyckte likadant om musik. Hoppas ni kan lära er att respektera andras smak. Jag gör det i alla fall. Men döm inte människan om ni inte känner denna, jag gjorde det förut och sa att jag hatade både Justin Bieber och Kissie & en massa andra. Men nu har jag fattat lite annat om personerna i fråga och låter bli att ha förutfattade meningar om folk. De kanske verkar vara en sorts person, men kan vara en helt annan. Kändisar är precis som alla andra, bara att folk vet mer om dem för de syns ganska ofta och för att de kan en viss sak riktigt bra. Men alla kan ju någon sak riktigt bra, så jag tycker egentligen att alla vore kändisar inom något ämne egentligen. Men det kommer nog aldrig att hända.

____________________________________________________________


Ikväll ska jag se på film med päronen, "Elvis i Glada Hudik". Ni vet, Glada Hudik-gänget som gjorde en awesome musikal om Elvis och blev väldigt kända, även i Hollywood. Det är så häftigt, många startar på en sån liten mark men blir riktigt stora. Det är så coolt! 

Längtar tills "Hur många lingon finns det i världen?" kommer ut. Den var så himla bra den också, en av mina favvofilmer!!


Till det blir det ost, kex och lite dricka. Mina päron dricker vin, men det gör som tur är inte jag. ALDRIG! Bläääää för sprit och alkohol...

___________________________________________________________


I tisdags och i onsdags var jag till Fyrishov, första dan själv och andra dan med Jonte. Men det känns som att han tröttnade lite på mig i slutet, vilket det känns som de flesta har gjort, tröttnat alltså... Känns sorgligt men jag vet ju inte riktigt än, vissa är bara trötta i allmänhet på grund av allt resande, som Peppar och Danna och Tilia mfl. Så ja, man måste ju vila efter resor. Hoppas någon orkar vara med mig. Tilia ville vara på söndag, undrar vad man ska göra. Inte för att det spelar så stor roll för jag får i alla fall träffa henne. Saknar mina vänner så att det gör ont i magen, ärligt talat. 

   I love you THIIIIIIS much. Or even more, but I'm afriad my arms are too short to express just how much I love you.  


Älskar mina vänner, jag vill vara med er! Är så ensam här hemma, inte riktigt så festligt att hänga med sina päron varenda dag och INGEN annan, liksom... Kram! 


Moi moi! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards