A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Pizza med banan och super-flickvänner

Av Rianna - 23 juli 2011 17:35

Var alltså ned till Gunsta idag för att sälja lite prylar med päronen. Slutade med att jag köpte tre saker av dem, varav två är till Johan som inflyttningspresent.


Johan ska nämligen köpa lägenhet i Morgongåva för att han ska kunna plugga på Uppsala Universitet. Han fick plats på sitt förstahandsval, gymnasielärar-linjen, inriktning Matte och Fysik. Låter pisstråkigt tycker jag, mest för att jag suger i matte och fysik, men han kan det ju så det är ju bra att han går en linje som han kan. 


Min duktiga pojke!! Älskar dig, söte!  


Jag gick över och hälsade på Linnéa och Jonte när vi ändå var i Gunsta, snackade lite med Linnéa som låg på studsmattan med sin pojkvän och Tyra och nån till som jag inte visste vad han hette. Sedan gick jag in och lattjades lite med Jonte, sedan kollade vi på en film som heter "My Super Ex-Girlfriend". Det handlar om en kille som blir ihop med en jobbig superhjältinna som är otroligt avundsjuk, klängig och lite knäpp i skallen. Han gör slut med henne och då bryter helvetet löst, bokstavligen. Den är hilarious, men hann inte kolla klart hela för mamma bad mig komma tillbaka och hjälpa till på loppisen igen. Väl där åt vi, först mina päron och sedan jag, för någon var ju tvungen att stå kvar vid bordet och sälja. 


Min mat blev en Hawaii-pizza med skinka, ananas, banan, ost och curry. Till det en Coca-Cola.







Hatar egentligen pizza, det här är den enda pizza jag klarar av att äta, bara för att det är Zoran som gjort den och det är en RIKTIG Hawaii, alla andra jag smakat har bara haft ananas, ingen banan. LÄNGE LEVE BANAN PÅ PIZZA!! (Och ananas förstås!)


Sedan packade vi ihop och drog hem. Nu sitter jag vid datorn och slappar mest, är sugen på något kallt att dricka. Typ iste eller en Sprite. Kall saft skulle inte heller vara så dumt, vi har ju lite "BoB Be Natural" saft i skafferiet. Men jag tror fortfarande inte att det är naturliga smak-och färgämnen i den, samma skit som allt annat. Även om det smakar gott så är det ändå samma sak.


Längtar tills imorrn, då får jag ÄNTLIGEN se den sista delen av Harry Potter och Dödsrelikerna!! SPÄND SOM FAAN!!!

Klockan 15.10 börjar visningen jag och päronen ska på. Tänker inte kolla i 3D för jag orkar inte, mina ögon pallar inte 3D-effekten.


Nu ska jag skriva två andra inlägg, så stay connected!


Moi moi!         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards