A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Tilia gav mig en idé!

Av Rianna - 12 juli 2011 23:03

Hejsan allesammans!! Orkar inte skriva mycket idag!

 

Men imorrn ska jag skriva, och då ska jag börja med en grej som Tilia har på sin blogg. ( www.othereyes.blogg.se ) Fick stjäla hennes lilla idé lite.   

Det handlar om att du ska kommentera detta inlägg med någon fin liten kommentar så skriver jag ett helt inlägg om bara dig, vad jag tycker om dig och så vidare! Känner jag inte dig så bra eller inte alls ska jag ändå försöka mitt bästa, eller åtminstone dedikera en liten dikt åt dig eller nåt sådant. Bara för att vara lika snäll mot alla som vill ha ett eget inlägg! Tack Tilia för att jag fick låna idéen lite   


Tilia kommer få första tji dock för hon skrev om mig idag! Så första inlägget imorrn blir om Tilia! Men kommentera på så börjar jag skriva imorrn, jag tar emot alla! Om jag får mååånga kommentarer tar jag inte alla på samma dag, men ni kommer få ett inlägg någon dag, so no worries!


Nu ska jag kanske sova!

 

Moi moi!

 
 
peppar

peppar

13 juli 2011 17:48

men hallå där! den körde ju jag i vintras!
men aja, kör hårt bruden!

http://puckopeppar.bloggplatsen.se

Rianna

14 juli 2011 12:33

Juste, det gjorde du ju. Glömde bort det xD Jamen då skriver jag en om dig också :3 Jag skrev aldrig nån igår för jag var för lat xD Men idag SKA jag skriva! :3

 
Ingen bild

Linnéa

14 juli 2011 20:51

Länge sen vi sågs! måste träffas snart igen <3

Rianna

14 juli 2011 21:21

Jaaa! :"D Det måste vi verkligen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards