A nerdy sweet life

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Rianna - 16 juni 2011 17:19

Håller just nu på att laga mat! Fläskpannkaka med lingonsylt skare bli idag! Mumsigt! Men eftersom att jag började så "sent" så blev pappa sur och gnällde & sa att jag inte behövde laga mat om jag skulle vara så långsam... Jaja, försöka göra någon nöjd duger väl, eller?


Glömde berätta, har stukad hand sedan igår. Stukade handen på träningspasset då jag ramlade framlänges mitt i en komplicerad snurr och tog emot med handen. Hux flux så ville inte handen mer. Jag fick låna mammas handstöd och därmed klarade jag mig igenom dagens arbete. Imorrn är det sista jobbdagen för denna vecka, men snart kommer det igen... *sob sob* Visst, mitt jobb är ganska kul, men jag har fanimej ingen fritid. Jag vaknar, äter frukost, tittar lite på datorn, åker till jobbet, kommer hem, måste fixa saker på datorn innan jag kollapsar framför tv:en av all trötthet som jobbet medbringat och sedan äta middag, inte hinna duscha utan bara bums i säng. Jag har inte duschat på hela veckan.. det är ganska snuskigt.. Måste duscha idag!! 


Igår fick jag förresten jordgubbar med lite glass till när jag kom hem från träningen. Åt mest jordgubbar då jag precis tränat men lite glass blev det. SÅÅÅ GOTT!! Och i tisdags så fick jag reda på att Johan fått en gratiskryssning för fyra pers då han köpt ny dator och jag får åka med!!! Vilken bra sen födelsedagspresent!! Och jag kommer även få två bikinitoppar som sen present också, för det har han lovat. På köpet får han en modeshow av mig... Hehehe... Vi går inte längre in på det ämnet....


Nu ska jag fortsätta att passa min delicious fläskpannkaka, medan jag är borta kan ni kolla på denna awesome "Epic rap battles of history"-video!


Albert Einstein VS. Stephen Hawking!


Moi moi!

Av Rianna - 16 juni 2011 08:37

Igår var en av de bästa arbetsdagarna hittills! Jag hade humöret uppe och plockade isär ganska många datorer med lite musik i öronen medan. Johan ringde på lunchrasten och gjorde mig på ännu bättre humör!


Till lunch åt jag inget för jag mådde lite illa, jag drack en burk Pepsi Max och det räckte faktiskt, fick en liten sockerkick så att jag skulle orka med resten av dagen! 


Vi slutade kvart över två då vi var klara med städning och allt, skönt att man var klar! Har upptäckt att jag är väldigt förtjust i att klippa kablar och skruva ut skruvar (vet, det låter ganska tråkigt) men det är faktiskt fett kul! Mycket roligare än att försöka få bort batterierna från kretskortet... Fick en stor jävel i ögat igår! 


Efter jobbet satt jag framför datorn och åt sedan lite middag innan jag drog till friskis & svettis för lite dans fuego! Men tyvärr hade inte Robert Ma den här sessionen, han har på fredag! Då ska jag gå också, of course! Han är min favvo-instruktör!


Nu ska jag dra och jobba!!!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards