A nerdy sweet life

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Rianna - 14 juni 2011 15:53

Började jobba igår. På Uppsalas Elektronikåtervinning. Kanske en av de mest tråkiga men ändå mest stimulerande jobb jag nånsin haft. Jag får ha sönder saker, under cirka sju timmar varje dag fem dagar i veckan i tre veckor. Bättre det än att jobba med ungar eller gamlingar, gamla datorer luktar i alla fall inte bajs! 


Nämen jag skojar bara, det skulle vara mycket roligare att ta hand om ungar vid vissa tillfällen, när jag till exempel inte får upp locket på en dator till exempel. Då vill jag bara vara nån annanstans! Men annars så är jobbet helt okej, men orka jobba i tre veckor!!! 


Idag jobbade jag bara till elva för jag mådde dåligt och lade en pizza på toaletten. Trevligt trevligt! Så jag hälsade min handledare Christer att jag skulle gå hem och varför, sedan drog jag. Satt hemma och grät med luren tryckt mot örat, Johan fanns på andra sidan. Mådde psykiskt dåligt igår och idag, men nu känns det lite bättre. Åt lite glass framför Top Model, jag gillar av nån anledning det programmet, mest för att de kan göra så bra bilder! Och för att jag gillar vissa tjejers attityd där, de är ödmjuka men visar att de vill något! Respekt! 


Tycker ni borde kolla in den här videon!!

Älska Mats Melin, han är en riktig cooling!!


Idag kommer det vara två awesome program, på två olika kanaler, på SAMMA TID!!! "So you think you can dance?" på 5:an och "Hell's Kitchen" på 3:an. Vilken av dem ska jag kolla på?  HJÄÄÄÄLPPP!!!! Jag har planerat att se detta avsnitt av Hell's Kitchen länge men så kommer So you think you can dance? Som är ett så himla bra program, liksom... Blä!!! Får bestämma mig tills dess!


Imorrn blir det mer arbete och sedan lite workout på Friskis & Svettis. Dans Fuego dagen till ära. Jag älskar att gå på det passet, speciellt på fredagar då man har Robert som instruktör. Han är en underbar människa! Jävligt rytmisk, mycket energi och ett jäkla glatt humör!! Gillas! Önskar jag kunde hitta en bild med honom så att ni kunde få se vem det är! Men aja, grymt kul är han i alla fall!


Nu ska jag dra till Nelins! Hörs imorrn!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards