A nerdy sweet life

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Rianna - 7 juni 2011 19:13

Kommer inte hinna skriva mycket blogg idag... Sorry! Men jag LOVAR er att det kommer redogörelser imorrn!


Vi vann Kunskapskampen!!


Tilia ( www.othereyes.blogg.se ) har gjort ny header åt lilla mig!!


   Tack söta du!!


Mer kommer imorrn!!


Moi moi! 

Av Rianna - 7 juni 2011 08:23

Okej, jag ska vara ärlig. Jag tänker inte skriva något detaljerat just nu så ja.. Förvänta er inget... xD

 

Men jag kan skriva lite om vad jag gjort under långledigheten! (Kommer skriva olika inlägg för varje händelse ikväll!


Förra tisdagen, kan vi ju börja med. Då var det avslutningsbal för oss nior. Bilder och lite om vad som hände kommer att visas!


På torsdagen åkte jag med päronen till Järvsö. Vi har varit med min faster Berit och hennes man Peter och Peters pappa Hilding. Vi var på Andreas Johnsons bröllop och såg en massa kändisar. Vi åkte hem på söndagen. På kvällen åkte jag med Emma till Östhammar och åkte ut på en ö för att käka middag. Sen kväll med mycket skratt.


På måndagen (igår på Nationaldagen) var jag med Emma på stan, kollade i affärer, sålde mina hårförlängningar till henne och åt på McDonalds. Gick hem medan jag åt på italiensk kulglass. Sedan var det att åka till The Studio och fotas själv + med Tilia. Vi blev sminkade och Tilias mamma Jane fixade håret på oss. Jag köpte all bilder medan Tilia köpte tio och fick en till på köpet. Vi fick läppenna då vi fyllt i en lista med inbjudningar till studion. Jag ska använda bilderna till lite olika saker, även visningsbild på bloggen. Lite bilder kommer senare ikväll.


Idag är det kunskapskampen, heja på Kunskapsskolan Uppsala! Nu måste jag dra!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards