A nerdy sweet life

Alla inlägg under maj 2011

Av Rianna - 3 maj 2011 20:09

Hej på er alla, nu tycker jag att ni läser min och mina vänners blogg med en gång!!


 


  


 

Det är alltså vi fyra som har denna blogg! www.tiliasangels.blogg.se heter den! Kolla in nu, du kommer inte ångra dig!


Jag skriver där och även Tilia (blonda tjejen) som även har bloggen www.othereyes.blogg.se, och vi har Sara (den rödhåriga) och Raphaela (den

brunhåriga) Kolla in nu med en gång!!! Kolla!!! Moi moi!




Av Rianna - 2 maj 2011 21:16

Okej, nu har jag varit frånvarande FÖR LÄNGE!! Nu ska jag kavla upp ärmarna och skriva nya inlägg! 


Jag har ju lite stuff att berätta om! Efter det där arga inlägget nedan så blev det okej igen, jag hade överdrivit ganska hårt egentligen och det skäms jag över. Men det är jättebra och jag älskar Johan som fan fortfarande!


Var på Teaterfestival nyligen och det var väldigt roligt! Vi spelade vår teater "Makten" och den ska man kunna se i Gunsta någon gång jag vet inte när... Ska fråga nån som vet! Här nedan kommer bilder från helgen!


                                                               

Det var inte alla bilder men jag kunde inte lägga upp alla för vissa var fail och jag kunde inte ladda upp fler än 50 stycken. Och detta är inte 50 stycken för jag tog bara de bästa korten!


På onsdag (4:e maj) fyller jag 16 år!! Wohoooo!! Ska bli kul att se vad folket har hittat på för roligt åt mig då!


Och på lördag är det dags för att dra till Stockholm på Idol-audition! Ska blir spännande att se hur det går!!


Nu ska jag slagga, vi hörs mer imorrn!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards