A nerdy sweet life

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Rianna - 11 maj 2011 21:36

Ursäkta för att jag är urusel på att blogga för tillfället! Men nu kommer en ganska rejäl uppdatering!


Var på Idol-audition den 7:e maj. Åkte dit med Danna, Tess och Jonte. Det gick snabbare än väntat, men jag kom inte vidare, de sa att det saknades mycket sångmässigt och det tog jag inte så hårt. Vafan, de vet väl bäst om jag är bra eller inte. Men det hindrade mig inte från att anmäla mig till skolkonserten den 18:e maj. Jag älskar fortfarande att sjunga, och vissa uppskattar det och tycker att jag är bra i alla fall. Vilket är ganska awesome! Danna och Tess föreslog att jag skulle gå med i ett band, då skulle jag nog passa in med sången mycket mer. Ja, solosång kanske inte är min starka sida. Grupp är väldigt bra för mig!!


Tänker i alla fall sjunga denna sång på skolkonserten:

Så jävla fin! Och sorglig som fan...   


Var och shoppade lite snabbt idag efter att ha gått omkring på stan tillsammans med Tilia och Raffa, nya slim-jeans, örhängen och ett halsband, svart hårfärg (har färgat det nu, skitfint!) och en bok om Ozzy Osbourne (hans självbiografi) Bilder kommer imorrn! Åt årets första kulglass idag också, det var himmelskt. Hallonsorbet, apelsinsorbet och chokladglass! YUMMY!! 


Hade nationella i matte idag. Det var problemlösning, och det gick ganska bra. De tre sista kunde jag inte men de var MVG-poäng så det gör inget. Kommer aldrig få MVG i matte så... Ehe!    Jag fick choklad av Jenny så att jag kunde mumsa på den när jag skrev, förra gången vi hade nationella i matte så bröt jag ihop av att talen var skitsvåra, jag hade lågt blodsocker och jag mådde bara allmänt piss. Så vi förebyggde detta den här gången... Yaay! 


Nu ska jag typ sova så ja... Vi hörs igen! Bilder på grejerna imorrn! Och lite allmänna flumbilder från Idol och andra grejer!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards