A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

I'm back and I'm fucking pissed off

Av Rianna - 25 april 2011 21:08

Imorrn är det dags för skolan igen... Jag mår skit inför detta. Och jag mår även skit för att på långt håll så verkar han den mest ointresserade i hela jävla världen!


Men vafan, man får väl hoppas på att livet inte går åt helvete i alla fall. Måste fortsätta skriva på engelskan, måste göra klart musiken, måste göra klart satsdelar och ordklasser, måste göra klart matten, måste måste måste.... Fuuuuuuuuuuccckkkk!


Doctor, actor, lawyer or a singer

Why not president, be a dreamer

You can be just the one you wanna be

Policeman, fire fighter or a postman 

Why not, something like your old man

You can be just the one you wanna be


Varför kan du inte vara intresserad av mig när jag försöker vara intresserad av dig, vilket jag även är. Du tar i som en sate när du är här, skriker "Lämna mig inte, aldrig nånsin" och håller på hela tiden, men när vi pratar i telefonen är du fan helt jävla ointresserad!! Du vill stanna länge hos mig men vill inte prata hela halvtimmen som vi har fått att prata under varje dag i telefonen när vi är ifrån varandra. Vafan är det med dig egentligen?! Är du helt jävla avtrubbad när vi inte ses? Fan... Fan... Jag vill fan ta och be dig dra åt helvete ibland...


Men jag älskar dig ju...








Och det ironiska med det här är... Att du aldrig läser min blogg och kommer inte göra det nu heller.. Tack så mycket för det...


Ha ett bra liv!












 
 
Ingen bild

Pia Pettersén

25 april 2011 22:15

En sak är säkert han längtar efter dig, sedan kan jag inte uttala mig om hur intresserad han verka vara i telefonen.
När vi var på promenad idag så talade han inte om något annat än hur mycket han saknar dig.
Hur underbar du är att hålla i handen osv. han höll till och med mig i handen som ett dåligt subtitut för dig.
så var lugn du för att han är intresserad även om han inte alltid är i form för att vissa/tala om det.
Kram Pia

Rianna

2 maj 2011 21:16

Awww :") Va sött..

 
Ingen bild

hanna

26 april 2011 00:13

life´s a bitch and then you die<3



tycker du e grym..;)

 
Ingen bild

mig

27 april 2011 04:31

Gud vad jobbigt för dig sötnos!
Hoppas allt blir bättre snart <3

 
Ingen bild

peppar

1 maj 2011 22:20

Nu får du ta o skärpa dig bruttan! Skriv för faen!

http://puckopeppar.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards