A nerdy sweet life

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Rianna - 20 april 2011 10:26

Vaknar klockan 9.50 för att gå upp i långsam takt och äta lite frukost. Lite tv innan jag går till datorn och sätter mig...


Nu har jag klätt mig i träningskläder och dricker apelsinjuice med söta små hjärtformade isbitar i. Gott som tusan! Och så kollar jag på Azumanga Daioh! och väntar bara på att klockan ska bli sju på kvällen. Jag, mamma och pappa ska på dans fuego på Friskis & Svettis då och jag är sjukt taggad. Vill väldigt gärna dansa! Borde gå på denna träningsform oftare, vilket jag tänker göra under sommaren. Har bestämt mig för att då fan ska det bli ändring. Jag har faktiskt bestämt mig ordentligt den här gången, så trust me! Och då ska jag även hjälpa Johan att flytta in hit till Uppsala, då får jag också motion, genom att hjälpa honom packa och bära. GÖTT!! 


Och by the way, imorrn kommer Johan hit. Ska bli så jäkla skönt att äntligen få träffa honom igen. Det är så tråkigt när han inte är här och jag inte har nån att vara med... Men imorrn kommer han hit!!! Jaaaaaa!!!    


Min sötnos! Love you! 


Här får ni en bra låt att lyssna på, hörde den först idag på "Fantastic Music Videos" på MTV! Musikvideon är skitcool!


Var beredda på att det är en ganska lång början innan musiken startar. Men den är skitbra i alla fall, och videon är väldigt uppiggande!


Nu ska här lyssnas på musik och ses på anime lite till! Skål i apelsinjuice! *klink*


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards