A nerdy sweet life

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Rianna - 19 april 2011 20:33

Idag var en ganska lugn dag. Jag vaknade runt nio, åt ingen frukost förutom en glass... Ehe, orkade inget annat. Sedan var det datorn och första delen av den sjunge Harry Potter-filmen som gällde fram till typ ett-två, och sen...


Tog jag cykeln och drog ned till stan. Jag parkerade cykeln nära stora torget och hämtade ut en Twister från Pressbyrån att äta på. Jag spatserade omkring lite random en ganska lång stund, läste ur min medtagna Kalle Anka-pocket och så köpte jag lister till mina två affischer jag vill sätta upp i mitt rum. Förutom den som jag redan satt upp, som var denna.


 

Den såg ni i förra inlägget!


Jag ska sätta upp två till plus en tygflagga med "Marilyn Manson and The Spooky Kids" på. De två återstående motiven på de andra två planscherna får ni se när de väl är uppe. Då ska jag kanske filma mitt rum och lite av lägenheten så att ni får se lite mer! 


Tog en sväng förbi Donken och köpte ett par cheeseburgare när jag blev hungrig. Åt dessa vid ån, där jag även tog lite bilder. 






         

Jag tycker de blev väldigt fina! Vad tycker ni?


Läste lite mer i min pocket och sedan så åkte jag till Pressbyrån och hämtade ut dagens gratisglassar. Haha, ja, glasskiosken på GB's facebooksida är mycket uppskattad. Kände mig dock jävligt dum där jag stod i kön med sex glassar i famnen och en mobil full med kuponger.  Han som stod i kassan utropade "Skämtar du med mig?!" när jag berättade att jag hade kuponger. Ho ho, ja ja! Vilken härlig dag det har varit i alla fall. Hoppas att det fortsätter vara så här fint. Jag älskar våren, den är lagom varm och jättefin, jag diggar sommaren också. Men mest våren! 


Nu har jag bara suttit och käkat Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie medan jag sett på animen "Azumanga Daioh!" Den är väldigt festlig och jag rekommenderar den ganska varmt för de som gillar ganska... Random animes!  


Nu ska jag se mer på den i alla fall! God kväll!


Moi moi!

Av Rianna - 19 april 2011 20:16

Här får ni se delar av mitt nya rum i nya lägenheten!


             

Och här är min fina Venus flugfälla!  


Fint rum jag har va?? *stolt*


Moi moi! 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards