A nerdy sweet life

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Rianna - 15 april 2011 17:07

Här kommer några spexfoton från idag!

 

  

Söta Tilia i vacker utstyrsel!

 

  

Jag som maffiaboss!

 

  

Långben i Micheal Jackson-pose!

 

  

Raphaela i Micheal Jackson-pose!

 

  

Sara i Ghandis hatt!

 

  

Raphaela igen!

 

  

Per som geek!

 

  

 

  

Per som geek och Jenny som galen vetenskapsman

 

  

Långben i Ghandis kostym och hatt

 

  

Booom! Kajsas blandning funkande inte...

 

  

Ekis och Frida!

 

  

Per igen!

 

 

Jag som maffiaboss, med en blåtira! (Vårt tema var "Slågsmål för att vi inte kunde komma överens om temat".)

 

Nu ska jag och min far åka iväg till Sebbe, pappa vill nämligen bada i hans badkar och sedan ska vi åka för att äta på restaurang! Mumsigt!


Moi moi!

Av Rianna - 15 april 2011 16:17

Här kommer lite av de bilder som togs på Conflagrator m.fl konsert (Tilia, om nån av bilderna är din, skrik till!) Jag tror att alla här är mina men jag är inte hundra procent på typ en eller två. Tilia lånade ju min kamera för att fota lite!

 

  

Vi inleder med en bild där sångaren i första bandet slänger med huvudet.

 

 

Diggar denna bild också, väldigt tuff!

  

Den här bilden på Daimon *peka uppåt* tog jag precis när han sprang förbi. Ganska läskigt att han precis då kollar in i kameran! xD

    

Moshing!! Jättefint va? xD

 

Sötisarna!!

 

     

Tycker det är ganska awesome att han *peka uppåt* har rosa bandet!

 

 

Denna bilden var awesome!!!

 

 

Tilia: *håller i en burk* Peppar: *ser glad och fascinerad ut* Daimon: NOOOO, NOT THE LIGHT!!!

    

Denna bilden *peka uppåt* var lite rolig. Peppar tog bild precis när jag kollade i kors... Hahahahaha!!


Den här var väl fin! Jag ler ju jättesött (för en gångs skull.) Yaay! 

 

Efter den konserten hade jag så ont överallt alltså, hade varit med i moshing och headbangat som ett jävla as, men kul var det och på vägen därifrån så flummade jag och Peppar som galningar. Folk trodde nog fan att vi var fulla eller nåt... Hahaha! Men kul var det, alla den kvällen förgyllde min dag! Trolololol!


Snart kommer bilder från spexfoto-dagen idag!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards