A nerdy sweet life

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Rianna - 2 april 2011 13:06

Just nu är flyttstöket i sitt essä! Vårt gamla hem ser ut som det fallna Jerusalem (som morfar så fint säger) och jag har en jädrans värk i hals och käke. Men men, med en chokladglass i munnen mår man ganska bra igen!

 

Just nu fixar och trixar farsan & storebror Johnny med att packa in saker i det hyrda släpet medan jag vilar bort huvudvärken framför datorn en stund. Fick även låna en tjuga av Johnny så att jag kunde köpa en chokladglass, Enigma choklad med kolasås. SKITGOD! Och min hals och mun spelar "Hallelujah"-kören när chokladglassen nuddar tungan. Aldrig tror jag en glass har smakat så gott. Förutom när jag har magsjuka och äter inget annat än Piggelin. MUMSIGT!!


Skolan går väldigt bra och jag kan inte vara annat än nöjd. Men min engelskaberättelse går segt, har skrivit en sida på cirkus fyra dagar. Det är ganska jobbigt att skriva på engelska, men det ska gå ändå. Min berättelse heter "Love at Larp" och handlar om när jag träffade Johan på lajvet Araus Bägare. Den blir nog bra!


Snart ska vi åka in till stan för att käka i nya lägenheten, farmor har gjort en gryta med ris till, ska nog bli gott det!


Och ikväll blir det konsert på Genomfarten i Uppsala, klockan 19.00 Kom gärna dit, det är gratis. Det blir metal/trash med bland annat Conflagrator och Mephorash!


Här får ni se en fin bild på min älskling Johan!

  


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards