A nerdy sweet life

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Rianna - 19 mars 2011 15:10

Idag bestämde jag mig alltså för att ha en arbetsdag... På en fucking lördag?! Oh yeah, that's how we do it!

 

Och jag har redan träsmak i röven... Ganska jobbigt om ni frågar mig! Men det måste bli gjort så what the fuck, I'll be brave!


Just nu håller jag på att skriva en låtsas-intervju med J.K Rowling, som är den andra stora uppgiften jag gjort idag. Utöver detta har jag skrivit två inbjudningar och en massa småuppgifter på steget. Sedan ska jag skriva en recension också! Bloody hell!


Men det går faktiskt ganska bra, även om jag är trött. Men klara ska de bli. Om inte idag så imorgon, men i alla fall före måndag! Punkt slut! Nu har jag bara kvar bokanalysen kvar på steg 24, fan vad jag är duktig!


  

9C är kungligt bra! Bara så att ni vet, alltså! Tycker att våra klasströjor blev stilrena och riktigt snygga!


Det är gott med godis... Och World of Warcraft Cataclysm-soundtracket är rakt igenom gudomligt! Jag får rysningar, for fuck sake! Fick skivan av Jonte igår! Tack sötaste du! Och jag fick en Coca Cola Zero också, för att jag gick och handlade godis åt honom. Han var så jäkla trött, that's why! Men fett värt det, en skiva och en Cola rikare! Har forfarande kvar en massa Cola... Nom nom!  


Nästa vecka på fredag ska jag äntligen till Johan igen. Orkar inte prata med honom i telefonen länge till, jag vill träffas öga mot öga igen och kyssa honom allt vad jag orkar! Igår var han så söt, när vi pratade i telefonen.

Jag: Johan?

Johan: Ja?

Jag: Jag saknar dig så mycket att det känns som om du drar i ett osynligt snöre som är knutet kring mitt hjärta.

Johan: Det gör jag också.

Jag: *fniss*

Johan (med len och jättemysig stämma): Jag drar nog lite hårdare. Det gör väl inte ont, va?


Fan vad han är söt! Jag älskar dig verkligen Johan!

  

Han betyder verkligen så jäkla mycket för mig! Fan vad jag älskar honom!

 

Nu ska jag hjälpa pappa att översätta en engelsk text!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards