A nerdy sweet life

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Rianna - 18 mars 2011 08:19

Nu har några av mina läsare skrivit hit, och jag tänkte ta och lägga upp dem!

 

Mina frågor var:

1. Vad heter du?

2. Hur gammal är du?

3. Vart nånstans i vida världen bor du?

4. Vad är dina intressen?

5. Hur hittade du min blogg?

6. Vad tycker du jag borde skriva mer om?


hanna

Torsdag 17 mars 20:09

jag är snart 17 år och en gammal klasskompis visade din blogg för mig:-)

Sofia :D

Onsdag 16 mars 21:15

1. Sofia :D
2. 12
3. I uppsala eftersom vi går i samma skola x)
4. Anime/Manga, musik, cosplay, japan m.m
5. På fb :D


Tilia www.othereyes.blogg.se

Onsdag 16 mars 17:45

:DDDDDDDDD
jag heter Tiiiilia och jag bor i Muppsala, jag är en mupp o ja älskar dig :D <3


Ronja Berg http://toufhawk.blogg.se/

1- Ronja Berg, ingen annan fråga borde behöva besvaras. ((; Eller ahh, såg väl bloggen på facebook, höhöh.. (y)


Ikka

Onsdag 16 mars 17:10

Jag heter Ikka och bor i yttre rymden. Jag är 1337 år gammal :D Jag gillar min gitarr och min laptop. Såg din blogg från fejsboock. :>


Noemi http://sockminister.blogspot.com/

1. Vad heter du?


Du får gissa två och en halv gånger.


2. Hur gammal är du?


Kvadratroten ur 169 år.


3. Vart nånstans i vida världen bor du?


Under mitt skrivbord, för tillfället är skrivbordet placerat i Sverige. Har dock planer på att flytta det så snart som möjligt.


4. Vad är dina intressen?


Teater, musik, judo, fiol, läsning, vetenskap och att tänka.


5. Hur hittade du min blogg?


Via google, men så läste jag den och tänkte. Hej, jag har ju träffat dig. Dock var det ett tag sedan.


6. Vad tycker du jag borde skriva mer om?


Dina tankar


Det var alla än så länge!!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards