A nerdy sweet life

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Rianna - 15 mars 2011 10:14

Gick in på mejlen idag och upptäckte att jag fått ett mejl av en tjej vid namn Josefin. Jag öppnade mejlet och då stod det såhär...

 

Hej Rianna! Jag vill bara att du ska veta att du är min största idol! Jag älskar din blogg, och kollar den så gott som varje dag!
Jag gorde en idolbild också som jag hoppas att du gillar :)

Love Josefin


Och med mejlet följde en bild också!


  

Time changes. It's nothing bad. You are my one great idol, Rianna!


Är inte det något av det sötaste ni nånsin sett? Tack sötaste Josefin, jag blev så jäkla glad när jag läste ditt mejl, och vilken fin idolbild sen! Tack tack tack så mycket! Jag är glad att nån inspireras av mig eller gillar att läsa min blogg, jag blir så glad av mina söta läsare. Tack ännu en gång, sötaste Josefin, du förgyllde min dag!    


Nu blir det mer plugg att ta itu med. Nu har jag mer ork i alla fall! Tack så mycket, sötnos!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards