A nerdy sweet life

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Rianna - 8 mars 2011 19:23

Ja, idag är en bra dag! Jag gick till skolan och redovisade ett kapitel i matten, så då är ett av tre kapitel klara! Yaay! Och så hände det lite mer smått och gott...


Tilia hade nationella i tyska idag, så jag var rätt ensam i no-zonen där jag skulle redovisa matten. Men Peppar ringde och pratade med mig en stund så då fick jag lite sällskap, och sedan kom Jenny och redovisade med mig. Jag pekade ut alla jag redan kunde, och det var alla utom två, och då tog vi de två och så var jag klar! Lätt som en plätt!   


Jag messade lite med Max också, och frågade om han ville stanna för att träffa Peppar efter skolan. Hon skulle typ komma nån gång över två, och vi slutade 12.00 Men han väntade ändå i typ två timmar extra. Lol!


Och så kom då Peppar, det var typ helt tomt i skolan, förutom lärarna som var kvar på möte. Det var väldigt underhållande, och sedan så drog jag och Peppar oss till station för att ta bussen hem. Väl hemma blev det stoj, hehe, Peppar klippte mitt hår och det blev så vackert! Bild imorrn!!!


När vi hade klippt mig och jag duschat av mig allt hår så kom Max över. Fast vi egentligen skulle till honom men neee, han kom till oss istället. Då gick vi ut och till lekparken en stund innan vi gick hem och jag lagade mat och de kollade på Ringaren I Notredam, Disney-versionen. Den är så awesome, men jävligt tragisk när man tänker efter... Mupp!


Sedan åt vi och Max åkte hem. Nu har vi lyssnat på Goatfuck Anthem och vi är like lite kära i den.   Yaay!


Btw, Max har väldigt bra röst!


Och min v-lugg kicks ass! Så att ni vet! Och våra muffins är awesome... Nom nom nom!


Nu ska vi göra annat!


Moi moi! 


  Detta är visst jag... XD


  

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards