A nerdy sweet life

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Rianna - 6 mars 2011 20:05

 Ja, det är vad jag har att säga om tiden jag har varit borta: OH MY GOD!!


Har typ haft inget att göra men ändå massor att göra. Jag ska flytta in i nya lägenheten den 4:e mars och jag har massor att göra i skolan. Jag borde göra mer än vad jag redan gör... Alltså, skolarbetet har faktiskt gått bättre än vad det gör... Ehe... Men imorrn ska jag ha ett långt, fint mattepass med Jenny eller annan person (Kanske får ett steg redovisat... Yaay!)


Och imorrn kommer Peppar med hem till mig för att klippa mig! Har redan färgat om det till svart igen, och såhär ser det ut...

  

Och så ska hon sova över också för då sparar hon pengar x) Men det är ju bra, det gillar vi! Att spara pengar, alltså!


Tycker att ni ska lyssna på antingen Mudpusher eller Goatfuck på Myspace!


Här går ni in för att lyssna på Goatfuck och deras låt "Goatfuck Anthem". För er info så är det Teddy och Max Möller som gjort denna låt. Fint va? Jag tycker den är så provocerande och den ger mig en adrenalinkick!


Här går ni in för att lyssna på Mudpusher! Det är Johans morbrors band, tror jag att det var. De är rätt bra de med!


Jag ska börja jobba riktigt flitigt i skolan imorrn, jag vill förtjäna vilan som jag kommer få ta ut när jag åker till Johan nästa helg! Önska mig lycka till och peppa mig!


Nu ska jag flumma lite och dricka lite läsk!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards