A nerdy sweet life

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Rianna - 3 mars 2011 20:47

Idag var en rätt awesome dag, faktiskt! Jag måste få berätta, nu när jag har liite ork att skriva nåt.


Idag hade vi dans på idrotten, det var rätt kul. Förstå får jag dansa med vissa killar som sög på att dansa, medan andra var rätt hyffsade! Som Lowe, till exempel. Han var typ bäst av alla jag dansade med. Och det var så bra att han dessutom höll på rätt sätt, han liksom gjorde att jag stod med ryggen rak och inte som en gammal gumma, med böjd rygg. Haha, tyckte hans kommentar var så rolig "Kom ihåg, det här är mest pinsamt för mig eftersom du har pojkvän!" Hahahaha, jag smilar fortfarande när jag tänker på det! Och Oscar då, vår idrottslärare, som hela tiden sa till alla "Gå närmare varandra, ni kan inte dansa brett isär!" Seriöst, det var irriterande, han ville att det skulle vara "intimt". Men ja, det gick bra i alla fall. Dansade med Tilia också, haha, det var lite flummigt!


Karin kom till skolan nån gång vid kvart i ett eller så. Sedan var hon med resten av skoldagen, och var även med på vår fina bg.. Haha!


Busschauffören på bussen jag, Tilia och Karin gick på var elak. Jag hade inga resor kvar på mitt skolbusskort, så jag blev nästan avslängd, men då kom Karin till min räddning och köpte en bussbiljett med mobilen. Tack Karin!   


Sedan gick jag på stan med Karin, Lestat och Peppar, fast jag egentligen skulle hem. Men det var så kul att hänga med dem, fan! De har en sådan oemotståndlig, social dragningskraft! Seriöst alltså... xD Vi skulle till Buttericks, men vi kom inte längre än till Willys, där Karin köpte falafel i restaurangen bredvid och Peppar & Lestat gick in på Willys. Sedan var det bara flum RAKT IGENOM! Och fy fan, jag har inte garvat så länge på skitlänge, fan! Alltså, ja... Det går inte att förklara. Det var en MASSA misstolk i alla fall! Hahahahaha!!

Höhö, Lestat gör pervosmile och håller upp en vitlöksbaugette mot Karin... Hmm... Hur ska vi tolka detta? 


Sedan var jag tyvärr tvungen att dra hem. Och när jag gått på bussen, så hör jag att någon viskar "Rianna" bakom mig, och jag vänder mig om. Där sitter tre killar som jag inte ens vet vilka de är? De hette visst Karl, Simon och Martin. Och de läser min blogg också, Karl och Simon dårå... Stalkers!! Hahaha! (Karl, adda mig på facebook, jag hittar dig inte! Jag hittade Simon, men inte dig!) Och de började snacka om att de visste jättemycket om mig men jag INGET om dem. Och DET är läskigt, tycker jag! Verkligen ÄKTA stalkers, fan! Men det var rätt kul ändå, jag fick lite sällskap och några kul folk att prata med. Lol!


Just det, skulle lägga upp en bild som jag ritade åt Johan för några dagar sedan, vi skulle rita en varsin commission till varandra, och detta var min.

  

Tyckte den blev rätt bra! Eller mycket bra, en av de bästa jag gjort. Gjorde inte ens en mall innan!


Nu ska jag "gå och lägga mig", fast egentligen ska jag författa lite granna innan jag somnar.

 

MOI MOI!!!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards