A nerdy sweet life

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Rianna - 24 februari 2011 16:02

Men jag har faktiskt inte tid att blogga! Jag har skolarbete upp till öronen, och det går bara ÅT FUCKING JÄVLA HELVETE!!

 

Jag har stor ångest i allmänhet och en jävla prestationångest, allt skolarbete tar mig åt huvudet. Jag är klar med bilden, och har börjat med teknik-uppsatsen nu. Det går... åt... helvete! Jag har ingen hjälp, har sms:at Jenny om uppgiften och kanske få svar, hoppas att Johan kan hjälpa mig annars blir jag galen... VARFÖR ALLA DESSA JÄVLA KURSER?!! HATAR ER!!!!


Och sedan har vi svenskan, som jag antagligen blir klar med åtminstone innan terminen tar slut... *SUCK* Det är två steg, det är väl ok. Sedan två kapitel i matte och ett litet prov på steg 20 i matte som inte är ur boken jag jobbar med. Engelskan har jag 4 steg kvar i och sedan måste jag få VG på nationella för då kan jag få VG i engelska överhuvud taget. Steg 30 är egentligen VG, men om jag gör till 25 och gör bra ifrån mig, och skriver VG på nationella så får jag det betyget i det stora hela. Skulle vara jävligt skönt! Det är typ allt det jag ska göra den här terminen, och en massa kurs utöver. Bland annat en låt som jag ska skriva text och musik till själv! FUCKKKKK!!!!!!! Texten är klar men musiken... Fy sjutton...


Önska mig lycka till allihopa, jag behöver det verkligen!


Just det, det blir inget Grey Monk Hill Aid 2011 för mig... Det är 18 års gräns...

 

Moi moi...

 

 

P.S Jag kommer ha lite bloggpaus nu.

 

Kanske skriver ett inlägg på

 

www.tiliasangels.blogg.se nån dag ibland.

 

Jag uppskattar bloggpausen på kanske 2 veckor

 

Hoppas på att det blir kortare!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards