A nerdy sweet life

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Rianna - 17 februari 2011 21:53

Idag efter duschen hände det en sak som jag blev så jävla glad över... Mäkta glad!

 

Jag stod i endast trosor & bh och med en handduk virad som en turban runt huvudet vid diskbänken och skalade apelsiner. Saften sprutade tyvärr rätt i ögat på mig, men det kunde jag överleva. Men just som jag stod där, och klädde av apelsiner, så kom jag att tänka på hur vacker jag var. Visst, jag hatar mina jävla celluliter, de borde inte vara där tycker jag. Men just den där tanken... Jag är vacker. Jag tycker om mig själv, i alla fall för oftast. Vilket är väldigt skönt, för att vara ärlig.


Och så kom jag att tänka på imorgon... Imorgon ska jag till Johan. En av de gånger jag har varit med honom med så kort mellanrum. Två veckor har gått sedan sist, och fan vad skönt det ska bli att träffa honom. Men det känns lite trist att jag inte kunnat sakna honom ordentligt. Visst, jag saknar honom verkligen, men inte på det där viset så att det känns som om att någon drar i ett snöre som är knutet runt mitt hjärta. Det har gått för snabbt helt enkelt, har liksom inte hunnit att sakna honom ordentligt. Men när jag sitter på tåget kommer det bli annorlunda, då kommer det att bubbla och pirra där inne...


  

Älskar dig, sötnos!


Gjorde äggsmör idag. Kladdigt... Men gott och salt! Nom nom. Ska nämligen ha friluftsdag imorrn, och då ska jag ha piroger med äggsmör! Gott va?


Ska lägga mig nu! Sov gott allihop!


Moi moi! 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards