A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Med tanke på allt

Av Rianna - 16 februari 2011 11:34

Eftersom att jag inte vill fastna framför datorn när jag ska till teatern så skriver jag ett inlägg på bloggen NU. Bella typ bustade mig genom att se att jag hade skrivit på bloggen när vi redan hade börjat... Ehe...

 

Jag har inte skrivit på ett bra tag, jag vet. Jag har antingen inte orkat eller skrivit på min och mina kompisars blogg www.tiliasangels.blogg.se som ni gärna kan kolla in. Den är så awesome! Men jag tycker att Sara kan börja skriva snart... Saaaaraaaa, snäälla börja skriva!


Idag är det årsmöte på teatern. That will be interesting! Tror jag... Och Linda ska snart köpa mina hårförlängningar, så då slipper jag dem! Vill säga att de inte är till salu på min bloppis länge, inte för att nån var särskilt intresserad av den bloppisen men... Ja! Tilia skickade ett mejl till den bloppisen och gav mig falska förhoppningar! Fyyy! Och nu är hon på Fuerteventura, en av kanarieöarna! Fusk... Jag har ingen att vara med här i skolan, alla gör bara en massa annat och har inte tid att göra mig lite sällskap. Max kan jag inte gå till för då skulle jag inte kunna koncentrera mig. Visst vill jag men det kan jag göra EFTER skolan, förstås.


Jag har skitmycket att göra den här veckan. Bilden ska vara klar på fredag, jag måste komma igång med svenskan och en del annat. Och hemma ska jag plocka ur min jävla hylla för att de ska ta med sig den till Sebbe... Faaaaan!! I need to relax... Tur att jag ska hem till älskling på fredag, jag stannar till tisdag nästa vecka! Trolololol!


Jag vill nämligen möta hans baldejt, Åsa heter hon. Jag får ju inte gå på Johans avslutningsbal och då så sa han ja till henne för att hon var den trevligaste och typ den enda som frågat om han vill vara ens baldejt. Jag vill liksom... Syna henne i sömmarna, så att säga. För ja, jag är orolig, men det är bara för att... Jag har haft dåliga upplevelser med andra killar förut och jag litar liksom inte på andra tjejer förrän jag vet att deras avsikter är goda. Åsa verkar jättetrevlig, jag har sms:at lite med henne och hon är riktigt snäll. Så jag känner att det bådar gott. Och för er info, jag är inte misstänksam för att det är just hon, det är för att hon är just tjej och är Johans baldejt. Haha, fan, jag som säger att Johan inte ska vara svartsjuk... Jag lovar, jag ska lägga av! Haha!


Som sagt så ska jag till Johan i helgen. Ska bli skönt, jag slipper alltid tänka på allt jobbigt när jag är där. Johan och hans mysiga familj och bekanta. Vi ska möjligtvis bowla, och byta alla hjärtans dag-presenter med varandra och mysa förstås. Johan kommer antagligen att tvinga mig att se på Star Wars... Ehe... Har nämligen inte sett Star Wars... Men mysigt ska det bli! Och man blir alldeles underbart rosa och kärleksluddig när man är med Johan! Men sedan får man en jävla kalldush när man kommer hem och skolarbetet når en till öronen... *SUCK* Men då är det bara att sätta igång, utan att klaga.


   ¨


Nu ska jag plugga vidare, vi hörs kanske vid åtta ikväll!

 

Moi moi!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards