A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Resultaten

Av Rianna - 30 januari 2011 17:59

Jag har ju börjat med en mer "sund" livsstil. Och idag hade jag invägning. Så här blev resultatet...

 

Jag hade gått ned...


2 kilo!

 

Och mitt midjemått hade minskat med...

 

6 centimeter!

 

Jag är väldigt nöjd med detta resultat. Med tanke på de sötsaker jag faktiskt ätit i veckan (fast de inte har varit många.) Så då är det bara att kämpa på! Jag ska börja gympa fler gånger i veckan nu också, jag mår ju så jävla bra av det! Varför sluta då?!

 

Ha en bra kväll alla dårfinkar!

 

Moi moi!

 
 
Ingen bild

vännendinxD

30 januari 2011 18:21

Måste säga att jag är stolt över dig Rianna!
Men vad är din hemlighet igentligen? Var gympar du ex? :)
Keep the good work up girl! ;D

Rianna

30 januari 2011 23:20

Jag gympar på Friskis&Svettis åtminstone två gånger i veckan och går så ofta jag kan. Äter inte så mycket sötsaker längre, bara nåt kanske en/två gånger i veckan, och inte mycket :D Det gäller att röra på sig mycket utöver gympa-passen också! Annars ger passen ingen effekt, inte så mycket i alla fall.

Oj, där lät jag som en privat tränare eller nåt sådant... xD Haha! Lol!

 
Ingen bild

hanna

31 januari 2011 01:16

riktigt bra jobbat och mycket imponerande också:D att öäsa det var även sjukt inspirerande!KRAM

Rianna

31 januari 2011 18:33

Tack så jättemycket för berömmet och för att jag är inspirerande för nån! Tack tack tack! Jag blir så glad när läsare uppskattar sånt! Kram kram!

 
Jessica

Jessica

31 januari 2011 22:21

Gött o se riktiga tjejer, starka och perfekta! Du är verkligen en sådan. :D

http://jessicatheonly.bloggspace.se

Rianna

1 februari 2011 10:38

Åh, tack så mycket! :"D Jag blir så glad när jag får så fina kommentarer! Tack! Kollade din blogg, måste säga att du är en sådan också! I alla fall vad det verkar som! :D

Kram på dig Jessica!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards