A nerdy sweet life

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Rianna - 28 januari 2011 19:43

Dag 16!

 

Dag 16: Min bästa grimas!

 

  

Nu får ni skratta hur mycket ni vill. Jag ser ut som ett skelett kombinerat med en gris! Och mina gula tänder... UÄCK! Aja, jag bjuder på den här!

 

Moi moi!

Av Rianna - 28 januari 2011 18:41

Nu är äntligen den där förbaskade smärtan borta! Då slipper man den i alla fall! Och dagen blev ju bara bättre efter förra inlägget!

 

Nu har jag fått min kjol färdig, sydde upp den lite och när jag får tillfälle ska jag sy på små, vita/röda rosetter på den också. Den är så himla svart och tråkig just nu, men det ska det bli ändring på!


Sedan så lagade jag iordning mat, lappskojs! Om ni inte vet vad det är så är det potatismos med salt kött i. Det är nog faktiskt min nya favoriträtt! Förutom fiskbullar i currysås med basmati/jasminris! NOM NOM NOM!! Huvvaligen va gott!


Men jag är jävligt irriterad på min bildlärare och på min förjävlade mensvärk. Idag hade vi ett viktigt bild-seminarium i skolan, som krävdes för att man skulle få godkänt, och jag var hemma med världens jävla mensvärk, så jävla orättvist! Jäkla Måns! Jag måste snacka med honom på måndag, jag måste ju fan få godkänt! Jävla schmuck! Att sätta något sådant som obligatoriskt? ARRRRGGGHHH!!!


Näe, dagen har varit rätt bra ändå, måste jag säga. Hade världens finaste klädsel också! Kolla kolla kolla!


  


  

Gillar min nya tröja! "Zombie King". Fett awesome ju!


Synd att jag inte kunde visa upp min fina outfit i skolan... Damn! Sminkade mig till och med, och det blev bättre än vanligt också...

  

Allt går bättre när man inte ska visa sig in public... Haha!


Fick även en jättesöt kommentar av en tjej vid namn Sofia på bloggen idag!

"Hur snygg får man vara? Shit, du är både söt och cool, typ alla rätt"

Jag blev jätteglad när jag läste det, hur sött är det inte? Tack snälla Sofia, va söt du är! Kram på dig!   Fortsätt gärna att läsa min blogg, och att skriva sådana söta kommentarer uppskattas verkligen! Tack tack tack!


Nu: Nedladdning av musik! Måste ha lite nytt på mobilen!

 

Moi moi!

Av Rianna - 28 januari 2011 13:35

När jag vaknade idag började jag må illa. Efter en filbunke började jag få värk i magen. Har nu haft värken hela dagen i princip...

 

Jag har suttit framför datorn och kollat på Vampire Knight Guilty och spelat FarmVille i princip hela dagen medan magen värkt och jag har inte kunnat göra särskilt mycket... Jag har grattat Johan i alla fall! Han har namnsdag idag, Karl! Hans fullständiga namn är Karl Johan Waldemar Viking Boström. Och idag är det Karl, så då sms:ade jag honom och sa grattis! Och nästa vecka, på fredagen, kommer han hit!! Yaay! *ler stort*


  

Jag älskar dig, Johan! Saknar dig som fan! Nästa vecka...

 

Solen lyser mig i ögonen. Sitter i vardagsrummet och kvider mest för mig själv. Det är så fint ute men jag orkar verkligen inte gå ut när det gör så jäkla ont i magen... Bläää! Och nu pratar jag med Johan i telefon, fan vad kul man kan ha! Jag älskar att prata med honom, han är ju så söt! Min pojke...    


Jag ska fortsätta sy om min kjol nu, jag orkar inget annat.


Hoppas ni får en bra eftermiddag!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards