A nerdy sweet life

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Rianna - 26 januari 2011 16:29

Igår så var jag på träning på kvällen och ORKADE inte skriva något inlägg när jag kom hem. Men nu gör jag det idag istället, duktig jag är va?

 

Igår efter skolan drog jag hem för att göra iordning lite middag som bestod av grillade majskolvar, vilket var det godaste på länge, förutom fiskbullar. Nom nom! Men i alla fall, jag åt upp maten och sedan var jag tvungen att skynda mig till bussen, för att jag skulle på ett träningspass i dans fuego på Friskis & Svettis tillsammans med Sara.


Jag kom dit efter att ha gått från stationen där jag stämplade mitt fritidskort som inte funkade på bussen, och då var Sara redan där. Det var smockfullt med folk fan, och ALLA skulle på Dans Fuego. Det fanns inte ett enda skåp kvar som jag kunde lägga mina saker i, så jag fick släpa med allt in i lokalen... JOBBIGT!


Sedan började själva passet, och det var rätt kul. Lite jobbigt efter tag då jag fick smärtsam håll, men då pausade jag lite och drack vatten, sedan var det bra igen. Det var väldigt bra rörelser och musik, jag ska fan gå fler gånger! Skitkul! Men det var som sagt MYCKET folk!


Idag så var skoldagen rätt okej, vi hade syv-info där vi fick inloggningen till hemsidan som man lämnar sin gymnasieansökan till, och så vidare. Sedan hade jag ont nästan resten av dagen, hade säkert PMS... Haha! Men fick några piller av Tilia och så fick jag röra mycket på höfterna, sedan var det bra. Jag följde med Tilia, Raphaela, Linnea och Tove på stan, vi gick t.ex till Make Up Store där några av tjejorna köpte lite ögonskugga och annat ögongodis, sedan gick vi omkring lite random på Åhlens, sedan drog jag, Tilia och Raphaela till Storken, där Tilia lånade mig pengar till iste, det var gott.


Vi satt där ett bra tag & pratade och skrattade, Emil kom dit och vi snackade ännu mer. Sedan så gick vi kring lite mer på stan innan vi splittade upp oss för att åka åt varsitt håll. Jag åkte hem, väl hemma så satte jag mig vid datan en stund och sedan åkte vi till min faster på Tupperware-party. Det var rätt... Tråkigt...


Och mamma, dumma mamma, har lagt in ett eget Tupperware-party på MIN FÖDELSEDAG! Ska en massa tanter komma och kolla på plast på min FÖDELSEDAG!! Fan heller, det är ju taskigt, förfan! Bara för det ska jag ha en stor fest en helg så att mina föräldrar blir irriterade på mig, och då kan jag säga: "Skyll er själva, som lade in ett plastparty på min födelsedag!" Hämnden är ljuv...!


Och juste, visste ni att killar är dumma i huvudet som tror att de vet något om hur mensvärk känns? Om inte, så vet ni det nu!

 

Nu ska jag ladda ned musik!

 

Moi moi!

 

 

Jag vill att Johan ska vara här och mysa med mig.. Han kommer hit nästa fredag!! Yaaay!! Lääängtar!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards