A nerdy sweet life

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Rianna - 24 januari 2011 18:21

Dag 14!

 

Dag 14: Min första kyss!

 

Min första kyss var med Isak Larsson, vi hade precis blivit "ihop". Mitt hår kom i vägen så att det blev en rätt hårig kyss, och det var mer som en puss, för vi nuddade bara lite lätt vid varandras läppar. Och den var inte så najs när man tänker tillbaka på den heller, han luktade rök och han var egentligen en äcklig människa i allmänhet... Så att ja, min första kyss, den var inte najs...

 

Min första kyss med Johan, däremot, var dock det bästa som hänt mig förutom alla andra kyssar och annat mysigt vi gjort tillsammans. (Ja, jag syftar även på sex) Vi gick på promenad, jag tittade upp på honom när vi gick bredvid varandra och pussade honom på kinden. Då tittade han mig i ögonen och vi närmade oss varandra sakta och så pussade vi varandra på munnen i några underbara sekunder, det pirrade som fan i magen då!  Fan va UNDERBART!!

 

Moi moi!

Av Rianna - 24 januari 2011 17:49

Idag gjorde jag den längsta sminkningen i hela min världshistoria. Jag ville sminka mig för en gångs skull för att vara lite fin i skolan och det tog mig 30-40 minuter... Näe, kajal får fanimej räcka så länge!

 

Skoldagen var rätt utdragen. Jag satt med Tove, Tilia, Linnea och Raphaela, och lyssnade mest på musik och spelade Monopol, Tetris eller Angry Birds på diverse mobiler. Sedan var det lunch, kyckling med ris & currydressing. Jag åt ananas och sallad till också, men blev mätt nästan direkt. Och så gick jag och Jonte till kiosken så att han kunde få tillbaka pengarna jag lånat av honom.


Efter en föreläsning i bild så fick jag en början till migrän och var tvungen att åka hem. När jag stod och väntade på bussen med en klubba i munnen så sken solen väldigt starkt och det blev rätt varmt, vilken lycka, och så vackert det var! Våren börjar närma sig med stormsteg, det gillar jag. Vintern ställer bara till med en jäkla massa besvär! Även om vintern är vacker på sitt vis gillar jag de andra tre årstiderna bättre.


Huvudvärken/migränen gick inte över när jag kom hem, men den är nog över nu. Jag är bara lite öm i skallen fortfarande, men det kan jag leva med. Ni ska få se min fina klädsel som jag hade idag!


  

Lite tjejigare än vanligt, må ni tro! Kjol är inte direkt mitt favoritplagg, så att säga. Jämför den här klädseln med min "alldagliga klädsel" här nedanför!

 

  

Jag måste nog erkänna... Den översta var snyggast.


Nu ska jag skriva in "Dagens". 

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards