A nerdy sweet life

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Rianna - 23 januari 2011 16:32

Idag har varit en rätt bra dag. Jag har fått slippa pulverdieten, istället får jag äta en MASSA grönsaker och frukt. Men det är ju bra och gott, pulver-dieten är bara äcklig!

 

Mamma och jag gick in på Maxi och köpte frysta bär, massa frukt som t.ex apelsin, kiwi, äpplen och päron, och så köpte vi grönsaker och yoghurt och keso och en massa annat gott! Nom nom! Jag är just nu fett sugen på torkad frukt, speciellt äpplen och aprikoser! Eller ananas... *drool*


Jag har kommit fram till ett nytt motto som jag tycker passar in på min nuvarande tillvaro! "Believe it and make it happen!" Och så har jag fått dille på Katy Perrys låt "Firework" och videon till den. Så jäkla vacker låt, video och sedan i videon Making of "Firework"  då Katy pratar om en massa bra och fina saker och man får träffa en massa människor som gått igenom en massa spännande, sorgliga, glada eller annorlunda saker. Jag älskar verkligen låten och allt!


Är den inte bara för underbar?!!!


Blir så jäkla rörd... Awwww!

 

Vi alla kan verkligen visa att vi kan nåt, att vi är dem vi är och att vi ska vara stolta över det! Att vi ska låta bli att vara rädda och skita i vad andra säger! Blir så jävla glad och rörd när jag vet att det finns vettiga, berömda människor här i världen och att alla inte är som t.ex Anna Anka. Katy Perry, you are my idol!


Ska ta och lägga upp bilderna på mig och Peppar också!


        

Är vi vackra eller är vi vackra? Trolololol!


Nu ska jag ringa älskling, han är otålig!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards