A nerdy sweet life

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Rianna - 21 januari 2011 21:09

Nu har jag ny design, fett fin va?! Headern är gjord av finaste Tilia Månsson Doverstål ( www.othereyes.blogg.se ) och jag är verkligen supernöjd. Kommer exprimentera lite med bakgrunden till bloggen, tänker testa en till innan jag lägger mig...

 

Tackar ödmjukast för en superbra header, Tilia, jag blir mer och er nöjd för varje gång jag kollar på den, och jag menar det! Skitsnygg, verkligen! Tack tack tack tack!     Blev så fiiin!


Jag glömde lägga in bilderna på mig och Peppar i våra lajv-kläder, så jag lovar att ni får dem imorrn, då jag lagt in dem. Ehe, haft mycket att göra på datorn! Men imorrn kommer dem, jag lovar!


Dag 13: Mina dåliga sidor!

 

Mina dåliga sidor är att jag är lättretad (kort stubin), stör mig verkligen för småsaker, lätt avundsjuk/svartsjuk, kan vara lite väl ego ibland, jag tar inte tag i saker och ting & gör dem i sista minuten (oftast), jag låter min ilska gå ut över de som inte förtjänar det, jag är läskoholic (godis med.) och det finns säkert något annat också.

Av Rianna - 21 januari 2011 09:20

Nu sitter jag i skolan och övar inför ekonomi-provet som vi ska ha i eftermiddag klockan 12.45 Det kommer nog gå bra, jag har övat och kan faktiskt det mesta nu!                                    

 

Prov är dryga, men det vet vi redan. Men jag kan alla svaren och det kommer nog gå bra. Jag ångrar att jag glömde min pasta hemma idag, för vi får svartrotssoppa i skolan och jag är inte så tänd på det. De säger att svartrot skulle smaka lite som sparris, ostron eller kronärtskocka eller allt på samma gång. Mest sparris, för att svartroten kallas för "fattigmanssparris"... Och om man äter svartroten rå kan man få väldigt mycket magont.

Varför söker jag på svartrot på google för? Så jäkla onödigt! Haha! Men jag är hungrig... Jävla pasta, varför kan jag bara inte komma ihåg dig!!


Aja, macka går alltid bra. Till soppa serverar de ju bröd och ost... Ehe, hejsan, jag snor en extra, hej hej! Och en massa mjölk... Paaaasta!!!


Jag kommer skriva mer när jag kommer hem. Det vankas ny design också, är trött på det oranga temat på bloggen. Även om headern är fin, Tilia är bra på att göra fina headers!


Nu ska jag ha matte kp!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards