A nerdy sweet life

Alla inlägg under oktober 2010

Av Rianna - 2 oktober 2010 13:53

Då var frågedygnet slut! Fick FYRA frågor denna gång! Rekord! Den som ställde den bästa frågan tyckte jag var...

 

Alla! Kunde inte komma på nån som var bättre än den andra!

 

Kolla gärna in den enda länken som fanns med i frågorna, Karins YouTube-sida, där det finns en del roligheter!

http://www.youtube.com/user/SweSora

 

Kolla på "Besvarade frågor" och kolla in de senaste frågorna och svaren!

 

Arigatou gozaimasu!

Av Rianna - 2 oktober 2010 13:17

Greyson Chance och hans underbara cover på "Paparazzi"... 11 år och äger ut 16 åriga Justin Bieber så håårt!

 


Alltså, jag är helt förälskad i hans version, skitbra gjort och älskar hur han sjunger i refrängen!

 

Jag har även gjort klart en ny video som jag lagt upp på YouTube, en av mina bästa videos nånsin!

Jag är fett nöjd, säg gärna vad ni tycker!

Haha, det första jag möts av när jag loggar in på msn är ett förtvivlat "Justin Bieber har en FLICKVÄN!!! Buäääääääääh!" HAHAHAHAHA!! Jag skulle inte kunna bry mig mindre alltså, hahaha! Alltså, chansen är en på miljonen/miljarden/billionen att ni skulle bli ihop med honom, snälla små flickor! Alltså, gud, hahaha! Justin Biebers fans/små fjortistjejers bloggar gör min dag!


Nu: Dags för lite yoga!

Moi moi!

Av Rianna - 2 oktober 2010 11:40

Ta del utav idolernas underbara glädjefnatt!

 


Blir så glad när jag kollar, alltså! Bästa Idol hittills enligt mig, och jag menar det verkligen!

Moi moi!

Av Rianna - 2 oktober 2010 11:30

Kollade på Idol igår och kom att tänka på att det var nog den bästa kvalfinalen jag sätt på evigheter! Till och med bättre än förra året! Alla gjorde bra ifrån sig förutom vissa som var lite väl sura, men de handplockade idolerna är nu utvalda och det blev ju...

 

  

Olle, Linda, Andreas, Jay, Alice, Geir, Linnea, Minnah, Elin, Sassa och Daniel!


Jag tror faktiskt alla dessa är mina favoriter, men mest Jay, Elin, Sassa, Olle och Linnea!

 

Vilken/vilka tycker ni är bäst? Skriv gärna en kommentar om det i kommentarbåset till det här inlägget!


Nu ska jag städa, tråååk!

 

Moi moi!

Av Rianna - 1 oktober 2010 15:32

Har fått min första fråga på bloggen! XD Svaret kommer, men först...

 

amanda

Gjorde detta test och blev en uke... +.+ Haha, va bra för mig, säger vi...


Här var frågan, från Mazterninjuh! (tror det kan vara en Basse, eller en Karin)

Föredrar du falukorv eller äppelpaj?

Svar: ... Äppelpaj tror jag! :D


Tack för din fråga!

Av Rianna - 1 oktober 2010 13:32

Moshi moshi!

 

Hejsan allesammans! Idag tänker jag inte skriva så mycket, för jag har för en gångs skull kört ihop en videoblogg! Jag är väldigt flummig och glad videon, så ni behöver inte vara rädda! Enjoy!

 

Och som jag sa i videon...

  

Som det står! Ni har 24 timmar på er från och med... NU!


Mata ne!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards