A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Fuldansa och "att göra"

Av Rianna - 29 oktober 2010 18:51

För det första, kolla in min skitfina fuldans här . Haha! Så sjukt rolig! Och låten som spelas på sidan är skitbra ju! "Jag kan inte dansa, kan inte dansa lika bra som du..."

 

  

Det stämmer rätt bra, jag KAN INTE dansa. Förutom tryckare då! *tihi*

 

Jag glömde att säga att jag hade tränat igår! Det var skitkul för en gångs skull! Jag sprang 18 minuter på löpbandet, gjorde 60 lyft i benpressen på 25 kilo, sedan 30 lyft/pressar vid minst tre olika armpressar (alltså, jag gjorde 30 vid varje) och satte mig sedan på en spinningcykel i tio minuter. Stretching och sedan en skön sval dusch efter detta! Var hur skönt som helst att träna, jag flinade av glädje vid flera tillfällen och brast nästan ut i skratt för att det var så roligt! Fråga inte varför, men jag tycker det var asskönt verkligen! Stolt över mig själv!


Under höstlovet ska jag JOBBA! Jäkla hemläxor, men de MÅSTE göras.

  • Hemstudieuppgift i bild, en rest jag måste ta igen, där jag ska rita två olika blyertsteckningar där jag ska öva på skuggningar och liknande.
  • Jobba i matteboken, helst ett eller två kapitel ska vara klara i slutet av lovet.
  • Svenska steg 17, måste göras. Handlar om tidningar och så ska man tidningsforska!

Jag redovisade steg 17 i engelska idag, och fick senare reda på att jag fick hoppa över steg 18 och 19 för att jag är för bra! Haha! Så nu behöver jag bara göra steg 20 och då slipper jag göra mer engelska, för då är jag GODKÄND! I'm so awesome! En rest i biologi ska också tas igen, men inte förrän skola börjar igen. Suck... Alla dessa rester...


Johan, jag älskar dig mer än du kan förstå! Jag är så glad över att just jag var den som kunde få fram din livslust, jag är så jävla glad att just jag får älska dig! Jag blev så ledsen när jag fick veta det där du sa idag, men blev glad över att du är lycklig så länge du är med mig och vet att jag finns för dig! Det är ju klart att jag gör det, jag kommer ALLTID att göra det, ALLTID! Längtar till på onsdag nästa vecka, då du äntligen kommer! Jag saknar dig så himla mycket och vill inget annat än att hålla dig i min famn. Jag älskar dig och kommer alltid att göra det, vad som än händer! Det finns ingen bättre än dig för mig, du är den bästa! Glöm aldrig det, okej?   

 

  

Fan vad jag älskar dig, Johan...

 

Jag tycker att vissa lärare på min knasiga skola kan ta sig i arslet, jag nämner inte vilka men jag tycker så i alla fall. För de bara prackar på mig en massa skitsaker och vill fan inte stanna upp och prata! Jag vill dock säga tack till flera av mina underbara lärare: Musik-Annika, Per, Jenny, Björn, Micke, Andreas och några fler. Jag måste säga att detta är de bästa lärarna jag haft sedan Karin som jag hade i 1:an, 2:an och 3:an. Och det är en prestation, måste jag säga! Nästan alla lärare jag hade i Almunge var SKITLÄRARE rent ut sagt, förutom Patrik som var awesome, men tacka Gud för jag går inte kvar där! *puuh*


Nej, stående ovationer till de lärare som lyckas vara bra lärare och bra människor! Älsk på er! Nu blir det Idol och lite chips som jag har får dela med morsan!

 

Moi moi!

 
 
Ingen bild

peppar

29 oktober 2010 22:37

du får itne glömma Åke QwQ

Rianna

30 oktober 2010 12:04

Nej 8D

 
liindblaads

liindblaads

29 oktober 2010 23:38

De där tar jag som en stor komplimang :D

http://liindblaads.se

Rianna

30 oktober 2010 12:04

Och det är det du ska göra! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards