A nerdy sweet life

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Rianna - 29 september 2010 17:59

Som ni ser har jag en ny,sexy header och det är tack vare min älskade Tilia som fixade den åt mig! Är den inte helt beautiful? *stolt över min Tiili* Jag måste bara fixa bakgrunden för det blev lite väl mörkt i kontrast med headern. Mitt fel!

 

Tilia den underbaras blogg, läs den, det är ett måste om man tycker om något annorlunda, gulligt, tufft, estetiskt, unikt och alldeles, alldeles awesome! www.othereyes.blogg.se Jag är fett upprymd nu! Tilia gjorde headern så sjuuukt bra!! Jag är stoltis över henne! *stolt, stolt* Stående ovationer till dig, gumman! Du är fett duktig!


Jag ska behålla den header lääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänge! Och lite till! Och lite mer ändå! LOOOOOL! Jag är glaaaad fattar ni välle??!! Yaaay! *gooos*


Tack, tack, tack snälla, gulliga, awesome Tilia för din hjälp, är så nöjd man bara kan bli!

 

Mata ne!

Av Rianna - 29 september 2010 17:21

En blogg som jag läser har en asgrym tävling där jag tänker vara med och ska därmed lägga in en video med tävlingsregler som hon berättar om. Halsbandet visas i videon!

 

Så himla bra blogg och ett så himla snyggt halsband! Vill verkligen vinna! Hoppas jag gör det!

Delta gärna ni också! Gå in på Luffi.se och checka in!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards