A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Chokladkakor och nya headers!

Av Rianna - 27 september 2010 16:58

Moshi moshi!

 

Idag har varit en bra dag och kan bara bli bättre! Ikväll är det spelning på Grand som gäller. Ska se på Tilias pojkväns band Darkage där. Klockan 19.00 på Grand i Uppsala, alltså! Kom gärna dit, det är helt gratis att komma in!

 

Idag fick jag min chokladkaka som jag vann i förra veckan. Som jag berättade några inlägg tidigare så vann jag en koncentrations-tävling där vi skulle räkna till 3 minuter i huvudet och sedan sätta oss ned på vår stol när vi gjort detta. Jag satte mig ned efter att jag räknat och då sade Jenny att jag hade satt mig på exakt 3 minuter. Så jag vann en Digestive Marabou chokladkaka! Lol!


Idag på Darkage spelning ska jag och Tilia skrika allt vad vi orkar, det har vi bestämt. Hah! Ska bli kul! Och så ska vi tävla om vem som kan hålla sig mest ifrån att göra grimaser efter att ha stoppat en jättesur godis i munnen. Älsk på kvällen, alltså! Bilder kommer komma upp! Lovar det!


Tilia ska även hjälpa mig med en ny header, awesome! Tack så himla mycket, gumman! Hon är jätteduktig på Photoshop och så, så jag ska få hjälp med en ny, fin header. Det enda som ska vara kvar från min gamla header kommer vara citatet "We got days to remember..." Jag gillar det citatet, det liksom... Omfamnar MIG liksom, på ett kul sätt! Haha, flummm där, men det är typ sant... Här är Tilias awesome blogg, förresten! www.othereyes.blogg.se Läs den, den är awesome! På många sätt!


Jag har en väldigt vacker sminkning idag! Darkage-spelningen till ära!

  

Fett nöjd med sminkningen! Vad tycks?

 

Jag är fett taggad inför kvällen, jag är för någon gångs skull (förutom när jag är med Johan) riktigt äkta lycklig! Att jag har en vän att gå och lyssna på musik med och ha riktigt kul med. Jag är även äkta lycklig när jag är med Karin, Peppar, Danna, Rufus och resten av det gosiga gänget. Sooo awsume!   Jag är bara genuint lycklig med dessa personer, at home it's almost always missory...


Men som sagt, endast med dessa personer känner jag mig lycklig, på riktigt. Jag är så tacksam över detta att jag nästan börjar lipa! *snyft* Jag har en sådan jävla tur, förfan! Jag älskar er alla!


Nu ska jag göra mig klar för att åka och även ladda upp en låt, som jag sjungit in, på YouTube. Länkar videon till er läsare så snart som möjligt!

 

Mata ne!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards