A nerdy sweet life

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Rianna - 23 september 2010 19:47

Moshi moshi!

Snart är det dags för lite Idol, ska bli kul. Innan blir det lite Simpsons.

Här ska ni dock få se min färdiga bild till fotoprojektet i skolan och en liten film också!

 

Först vill jag bara hälsa till älsklingen min!

Jag älskar dig

Ich liebe dich

I love you

Jeg elsker dig

Jeg elsker deg

Je t'aime

Minä rakastan sinua

Ti amo

Te quiero

Jag älskar dig på vartenda språk!   

 

Här har ni min kick-ass bild till bildprojektet i skolan!

  

Och som ni antagligen förstår så är detta bara en bild och inte verklighet!

 

Jag är fett nöjd med den, den blev skitbra efter att jag redigerat den lite! Awesome-sauce! Haha!

 

Och så ska ni få se på en video som jag blir väldigt berörd av!

Liksom, hur de mobbar honom, säger asdumma ord och sedan kommer en kille i slutet och säger hej till honom. Jag börjar fan gråta! Jag blir så berörd över detta, för att jag själv vet hur det känns. Liksom, hur man blir mobbad och nedtryckt & sedan kommer nån och pratar snällt med en. Härlig känsla!


Nu blir det Idol!

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards