A nerdy sweet life

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Rianna - 16 september 2010 20:34

Moshi moshi

 

Skulle ha visat provbilder igår inför fotoprojektet i skolan, men jag hade glömt ta den, så jag låtsades som om jag hade glömt dem hemma, likaså idag. Tog bilder idag när jag kom hem, och vad blir det då...

 

SKITBILDER! Självutlösare in my ass! Fuck it! Jag ska haffa antingen Tilia eller Ronja och fråga om de kan ta bilderna istället. Eller varför inte pappa? Jaa, det får vi se, bara det blir nån som kan fota! Blööööö för självutlösare...


Jag hade det bra i skolan idag, satt i Höganäs mest hela tiden (ett rum i skolan) och spelade halva dagen... Gick inte heller på mina fasta pass (var bara ett fast pass) förutom gympan då... Hehe...


Jag är mysig och varm i hjärtat idag. Jag är uppfylld av kärlek till bredden! Jag är riktigt kär i två reklamer, en som Folkpartiet gjort och en som Nya Moderaterna gjort.



Jag älskar de här reklamerna, för de är så söööta!   Jag vet inte vad de har för åsikter i det stora hela, men det är mest videoklippen jag fastnat för för att de är söta.

Jag längtar till oktober, lajvet jag ska på ska bli så kul! Fler som jag känner ska komma dit, och det kommer bli skitkul!! Några ska vara amasoner och orcher, de andra vet jag inte riktigt. Johans kusin kommer, och min kommer också, med sin flickvän.

Många bekanta!   


Idag köpte jag även en yxa i latex, som jag ska ha på lajvet. Den ser verkligen riktig ut på håll, för en polis som patrullerade nära de här valstugorna frågade vad jag skulle med den till. Jag visade att den var av latex och han blev alldeles förvånad och ursäktade sig för att han stört mig. Jag sa att det var okej och sedan gick jag. Han trodde säkert att jag skulle typ slå ihjäl nån politiker där eller så   Men jag vill inte ha ihjäl någon, så...


Nu ska jag sova, imorrn blir det en lång dag. Jag ska bland annat lämna in mina skitprov-foton, gå på matte-kp och så ska jag på kräftskiva på kvällen. Wohooo!


Mata ne!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards