A nerdy sweet life

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Rianna - 13 september 2010 18:19

Moshi moshi!

 

Vinnaren av förra veckans omröstning ska jag nu annonsera!

 

"Vilken är den bästa mangan?"

Vinnare blev... FULLMETAL ALCHEMIST! Grattis, grattis!


  

Nästa omröstning börjar imorgon!


Mata ne!


Av Rianna - 13 september 2010 17:41

Moshi moshi!

Tänkte skriva en liten lista över awesome saker jag ska göra några månader framåt!

 

1. Nu i veckan ska jag sälja mitt DSi XL tillbaka till den affär jag köpte den, och därmed: Fickpengar!! 8D

2. Imorrn (tisdag) ska jag klippa mig och så ska jag få hjälp att sy om min medeltids-klänning jag ska ha på lajvet jag ska på i oktober!

3. Jag ska träffa folk på onsdag, bland annat Peppar! Awesome!

4. Jag ska på lajv i oktober! "I skuggan av Pelarberget" del sju! Med älskling of course!!

5. Jag ska på nöjeskryssning med päronen och älskling, där vi ska lyssna på NORDMAN!!!

6. Jag har en ny kamera, en riktig system-kamera!! Mamma och pappa gav mig den, den är grymt bra!!! Yaay!

7. Idag ska vi äta fläskpannkaka till middag!! Wiuuuuuumm!


Och så kan vi ju med en gång ha en hiss och diss:

  Hiss: Jag är vän med Tilia igen. Jag är rätt tacksam över detta, för jag ville egentligen bli vän med henne igen direkt efter att jag börjat bråka med henne.


  Diss: Jag är fett stressad över fotoprojektet i skolan. Bläää!

__________________________________________________
__________________


Jag vill visa er en liten bild som jag är stolt över. Ni vet spelet "Sorority Life" från Facebook. Min användare där har blivit fett snygg! Jag måste bara visa den för den är så snygg!

  

Fett stolt över den, alltså! Lol!   En av de snyggaste jag sett på "Sorority Life". Kawaii-style är så sött tycker jag! Måste skaffa egna kawaii-outfits!


Jag är nöjd med mitt liv, verkligen älskar det! Det kan jag säga utan att skämmas. Jag får göra en massa roliga saker med de jag älskar, och jag är så grymt tacksam över det! JAG ÄLSKAR MITT LIV!   


Tänkte också att jag skulle ge er en grym video att se och lyssna på! Den här är en av mina nr1-favoriter på YouTube!


Nu måste jag dra, för jag ska plugga svenska på mitt rum! Önska mig lycka till! Ha det bra, allihopa!

 

Mata ne!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards