A nerdy sweet life

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Rianna - 1 september 2010 18:59

Moshi moshi!

Nu sitter jag och lyssnar på Disney-låtar, bland annat "Love will find a way" från Lejonkungen 2 medan jag skissar på lite olika ideér till fotoprojektet som vi håller på med i skolan. Jag är fett taggad!

 

Igår gjorde jag klar en ritning över ett hus som vi skulle göra i tekniken, den blev rätt så lyckad. Jag kan nu satsa allt jag har på fotoprojektet! Det ska bli kul, för man ska ta identitet som en annan. Jag ska satsa VG eller högre på detta projekt!


Idag så var M och L som vanligt stöddiga och förjävliga! Jag avskyr dem, de är så irriterande och bitchiga hela jävla tiden!

Jag hade även näringsbrist och mådde skit nästan hela dagen. Inte ens lunchen gjorde mig något gott... Men sedan fick jag en sockerboost i form av tre Ballerina-kakor av Joel, och då blev det rätt okej i skallen.


Det andra irriterande idag var att alla var tvugna att peta på mig och retas & bara vara allmänt jävliga på mig idag. Och så var det en fjuttig, irriterande sexa som ville sätta sig vid mitt bord bara för att jävlas. Jag morrade "Nej, dra..." Och han frågade stöddigt "Om jag sätter mig, kommer du slå mig eller?" Hans kompis sa att han inte skulle sätta sig där, så de gick tillslut. Sexor... Man vill bara bli av med dem...


Jag satt nere i BoF:en (Bild och form-verkstaden) ett bra tag, där jag skissade på fyra olika ideér till mitt fotoprojekt. Alltså fyra olika "poser" eller ställningar eller vad man ska kalla det när jag ska ha "Självmords-tema" på fotona. Jag ska ta några provfoton ikväll, och sedan skriva ut dom för att sätta i mitt portfolio.


Jag har även skrivit en massa hemma idag. Jag hade tagit på mig myskläder och krupit ned under en filt för att skriva av mig lite och gå lös på några slightly awesome ideér! Det gick rätt bra.


Mamma lagade iordning jättegod fisk med gräddfils-sås och potatis, och jag åt med rätt god aptit, faktiskt. Knäckebröd med ost slank också ned, fy sjutton vad syndigt gott det var, egentligen!


Skulle gått på stan idag, men hade ont i huvudet och mådde illa så jag orkade inte göra det.. (Hoppas ni inte blev sura, Peppar...)   


Nu ska jag titta på Simpsons & Family Guy medan jag skissar på lite fler ideér till fotoprojektet! Sayonara!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards