A nerdy sweet life

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Rianna - 24 augusti 2010 12:22

Moshi moshi!

 

Nu sitter jag hemma och har hemstudiedag! Jag ska göra klart ett svenska-steg som handlar om tidningar... Fett boring, men aja, jag får väl nöja mig med det...

 

Jag blev dock förvånad idag. Jag kollade på den nya Harry Potter-trailern, och började GRÅTA? Varför då?!


Jo, ja, jag älskar Harry Potter, jag är nog en hopplös Harry Potter-fangirl egentligen... Men i alla fall! Jag började gråta och fick en stor klump i halsen! Bara för att det var Harry Potter!


Här är den nya trailern förresten!

Jag tittade på den igen... Jag började nästan gråta igen! OMG! Jag älskar verkligen de här filmerna...

 

Nu ska jag ta en paus i mitt arbete och titta på Fullmetal Alchemist! Awesome-sauce!


Sayonara!

  

Bild tagen av mig! *stolt*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards