A nerdy sweet life

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Rianna - 20 augusti 2010 15:26

Jag som avgudar Nordman har fått världens jävla chans att se honom! Den 6/11 så uppträder han på stora scenen på båten Cinderella! Hur roligt skulle inte det vara att kolla på honom?! Jag ska tjata skallen av mina föräldrar...

 

Idag anlände en t-shirt som jag väntat på i bara ett par-tre dagar! Rammsteins "Liebe ist für alle da" t-shirt! YAAY! Alla som älskar Rammstein räcker upp en hand! *räcker upp en hand*


Såhär såg den alltså ut:

  

Så fin!   

 

Jag längtar efter september... Då ska jag åka till älskling! Längtar så jäkla mycket efter honom! Och så längtar jag till lajvet vi ska på och på min klänning som jag ska ha då! Om den nu kommer någon gång...   


Och så vill jag att ni lyssnar på en låt som är asbra! En cover på Rihannas låt "Disturbia"

Bättre än orginalet, fan!

 

Och även en cover på Justin Timberlakes låt "SexyBack"

Good Charlotte är ett av mina självklara favoritband! De gör en här låten asbra!

Inga kommentarer om skolan, hela skoldagen var bara ful!


Jag hoppas ni fortsätter fråga mig saker, frågedygnet är slut klockan 20.00 ikväll! Tack för mig!

Chiao!

Av Rianna - 20 augusti 2010 15:13

Än så länge är det bara en som har skickat in en fråga till mig, och eftersom jag gillar frågan så belönas hon med en länkning!

  

Fråga: 

Går det fint att börja skolan igen? när var det du skulle återvända till oss? hur får jag ner osten från himlen?

 

Skrivet av: Pia-Kari (aka Fru Brax) http://frubrax.blogspot.com/


Svar: Ja, det går finfint att börja skolan igen! :D Den 3:e september skulle jag återigen gästa Braxarnas hem!

Och den tredje frågan: Bygg ett torn tills du når ned!


Pia skriver en intressant blogg som handlar om lite vad som helst. Familjelivet, hundar, utställningar och annat i blandad kompott! Enjoy!

 

Snälla, skriv mer frågor till mig, allesammans! Jag är här för att besvara dem!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards