A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Lista: 61 frågor om mig

Av Rianna - 19 augusti 2010 20:00

61 FRÅGOR OM MIG

1.HUR GAMMAL ÄR DU OM FEM ÅR?

20

2. VEM TILLBRINGADE DU MINST 2 TIMMAR MED IDAG?

Öhm... Jag tror Joel, om inte, så min dator

3. HUR LÅNG ÄR DU?

160 cm

4. VILKEN ÄR DEN SENASTE FILMEN DU SETT?

En dvd med några Monty Python-sketcher

5. VEM RINGDE DU SENAST?

Min älskling Johan

6. VEM RINGDE DIG SENAST?

Älsklingen

7. HUR STOD DET I SENASTE SMS:ET DU FICK?

Tjena, Salt här (Emma) Vet du vem jag träffade idag?

8. FÖREDRAR DU ATT RINGA ELLER SKICKA SMS?

Beror till vem jag ska ha tag på och vad det gäller.

9. ÄR DINA FÖRÄLDRAR GIFTA ELLER SKILDA?

Gifta

10. NÄR SÅG DU SENAST DIN MAMMA?

Precis nu, hon sitter mitt emot mig med sin dator

11. VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU?

Blå/Gröna och lite rostbruna

12. NÄR VAKNADE DU IDAG?

Klockan kvart i sju

13. VILKEN ÄR DIN FAVORITJULSÅNG?

"All I want for Christmas is you"

14. VILKEN ÄR DIN FAVORITPLATS?

Beror på, men det är nog i älsklings famn

15. VILKEN PLATS FÖREDRAR DU MINST?

På ett unket dass

16. VAR TROR DU ATT DU BEFINNER DIG OM TIO ÅR?

Vet inte, beror på vart nånstans jag och pojkvännen ska flytta.

17. VAD SKRÄMDE DIG OM NATTEN SOM BARN?

Mörkret och insekter

18. VAD FICK DIG ATT VERKLIGEN SKRATTA SENAST?

Min älskling som sa/gjorde nåt kul

19 . HUR STOR ÄR DIN SÄNG?

 Det är en 90-säng, inte så stor i varje fall

20. HAR DU STATIONÄR ELLER BÄRBAR DATOR?

Bärbar dator

21. SOVER DU MED ELLER UTAN KLÄDER PÅ DIG?

Jag är helt naken! Förutom på vintern...

22. HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG?

Fyra stycken

23. HUR MÅNGA LANDSKAP HAR DU BOTT I?

Ett! Uppland!

24. VILKA STÄDER HAR DU BOTT I?

Uppsala...

25. FÖREDRAR DU SKOR, STRUMPOR ELLER BARFOTA?

Tja... Beror på tillfälle, I guess. På vintern: Raggsockor! På sommaren: Sandaler eller barfota! På hösten och våren: Kängor!

26. ÄR DU SOCIAL?

Ohja! Jag är social! Social är mitt andra mellannamn!


27. VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS?

Choklad i blandad kompott! Det finns många olika sorters chokladglass!

28. Vilken är din favoritefterrätt?

 

Vit choklad-cheescake med hallon och björnbär

29. TYCKER DU OM KINAMAT?

Tycker om? ÄLSKAR!

30. TYCKER DU OM KAFFE?

Jaa! Caffe Latte slinker lätt ned!

31. VAD DRICKER DU TILL FRUKOST?

Te eller juice. Oftast vatten

32. SOVER DU PÅ NÅGON SÄRSKILD SIDA?

I can't answer that! Kolla på mig när jag sover, jag byter sida hela tiden

33. KAN DU SPELA POKER?

Klädpoker och 21:an, ja!

34. TYCKER DU OM ATT MYSA?

Jaaa! Ohja! Mysa är mitt mellannamn!

35. ÄR DU EN BEROENDE MÄNNISKA?

Jag är beroende av internet, kamera, telefon, vänner och pojkvännen!

36. KÄNNER DU NÅGON MED SAMMA FÖDELSEDAG SOM DU?

Njaee...

37. VILL DU HA BARN?

Jaa, i framtiden absolut!

38. KAN DU NÅGRA ANDRA SPRÅK ÄN SVENSKA?

Engelska... Liiite japanska, vill lära mig mer av det!

39. HAR DU NÅNSIN ÅKT AMBULANS?

Nej, inte vad jag vet

40. FÖREDRAR DU HAVET ELLER BASSÄNG?

Jag vill ha badkar!

41. VAD SPENDERAR DU HELST PENGAR PÅ?

Kameror, kläder, fika och datatillbehör

42. ÄGER DU DYRBARA SMYCKEN?

Njaeee x)

43. VILKET ÄR DITT FAVORITPROGRAM PÅ TV?

Scrubs, Vänner, Våra värsta år, Family Guy etc etc.

44. KAN DU RULLA MED TUNGAN?

Öh.. Vad menar du med det?

45. VEM ÄR DEN ROLIGASTE MÄNNISKAN DU KÄNNER?

Mååånga!

46. SOVER DU MED GOSEDJUR?

Nere vid fotändan ligger det många gosedjur, men jag sover bara med en nalle som heter Björna, som jag fick av älskling

47. VAD HAR DU FÖR RINGSIGNAL?

Numb/Encore - Linkin Park feat. Jay-Z

48. HAR DU KVAR KLÄDER SEN DU VAR LITEN?

Japp, en sjömansklänning

49. VAD HAR DU NÄRMAST DIG NU SOM ÄR RÖTT?

Min mobil, den är rätt röd

50. FLIRTAR DU MKT?

Bara med älsklingen!   

51. KAN DU BYTA OLJA PÅ BILEN?

Har jag en bil?!

52. HAR DU FÅTT FORTKÖRNINGSBÖTER NÅGON GÅNG?

Har ej tagit körkort, är 15 år... Om jag skulle ha det skulle jag inte köra för fort

53. VILKEN VAR DEN SENASTE BOK DU LÄSTE?

Systrar i jeans - Tredje sommare

54. PREMUNERAR DU PÅ NÅGON VECKOTIDNING?

Nej, men jag läser gärna Hemmets veckotidning

55. DANSAR DU I BILEN?

Hur FAN skulle jag kunna göra det?

56. VILKEN RADIOSTATION LYSSNADE DU SENAST PÅ?

Bandit!

57. VAD VAR DET SENASTE DU KRAFSADE NER PÅ ETT PAPPER?

Meddelanden till en person som satt bredvid

 58. NÄR VAR DU I KYRKAN SENAST?

När jag hade min konfa

59. VEM ÄR DIN FAVORIT LÄRARE?

Per Sporrong, min klassföreståndare! Han är helt awesome!

60. KAMPAT I TÄLT SOM LÄNGST?

En natt...

61. DEN SENASTE SOM GJORDE NÅGOT SPECIELLT FÖR DIG?

Joel, en kompis till mig - Han lyssnade och stöttade mig idag när jag pratade med honom om en känslig sak.



  

En bild från Majorca som jag tog!   Vad tycks?



Hoppas ni haft det bra idag! Ha en godnatt och sov gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards