A nerdy sweet life

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Rianna - 17 augusti 2010 13:46

 

Nu har jag forskat vidare bland vilka manga/anime-figurer jag ska cospa! Jag ska bara söka efter dräkter och tillbehör & sådant! Awesome! Bland annat Ran Fan eller Bunny från Fullmetal Alchemist!

 

Jag har precis ätit ett ordentligt skrovmål! Tog kort på maten för att jag hade så tråkigt...   


  

Bröd med smör & kaviar, Spagetti Carbonara, Danio Jordgubb, tårta och två glas mjölk...   Jag var hungrig, okej?!

 

  

Ni får en bild på mig för bara för att!   

 

Jag skriver lite på min novell nu, jag har inte kommit så långt men i alla fall! I den här veckan eller nästa vecka så kommer min nya medeltida klänning på posten! Jag har väntat på den i en hel månad snart! Det ska bli kul att testa den.


Idag skulle jag ha åkt till stan för att träffa folk, men blev tvungen att stanna hemma. Ingen av mina föräldrar är hemma och det kommer en tant hit som ska köpa en tandemcykel av oss. Suck... Det hade varit så mycket roligare att följa med gänget!      


Jag vill träffa er alla SNART!! Klarar inte mycket utan er guys!

 

Och som jag var inne på förut på anime och manga, så har jag precis hittat min Pickachu-docka!   Den kan röra på munnen och säga "Pickachu!" på olika sätt! Wieeee! Den ska med till skolan imorrn! 

  


Lol! Imorrn börjar skolan! Det är helt sjukt hur tiden går snabbt! Jag ska börja sista året i högstadiet, nian. Goosh! Det är väldigt pirrigt, alltså! Men kul ska det bli, för jag börjar i en ny klass nu, eftersom jag inte gillade min förra. Ska bli skönt att få Per Sporrong som lärare, han är jättebra!


Nu ska jag ladda över lite musik på min mobil, bara för att jag känner för det!


Glad skolstart imorrn på er alla! Eller glad JOBBSTART för er vuxna!

Av Rianna - 17 augusti 2010 09:56

Moshi moshi! Total ångest inför 2011:s UppCon! Jag vet inte vem jag ska cospa! *Ångest*

Jag kan alltid cospa en random Akatsuki-medlem från Naruto, som inte är nån särskild. Bara en sådan kappa och hatt, typ...

 

  

Den här dräkten tänkte jag! Och inte vara någon särskild Akatsuki-medlem, utan bara såhär random!

 

Okej, nu gick ångeste över liite granna...     


Sedan hade jag också tänkt på att cospa Yotsuba.

  

Jag tycker hon är så grymt söt! Och jag älskar mangan jättemycket!

Tjaa, det var ju inte så jättesvårt att komma på nån man ville cospa!   

 

Sedan finns det ju andra som jag också gärna skulle vilja cospa... Sedan är det ju det där med kläder! Jag är usel på att sy, men Yotsubas kläder och Akatsuki-klädnaden är lätta att få tag på. Hmm.. Det blir nog nån av dem jag ska satsa på! Vad tycker ni??

 

Wiuummmm, äntligen har jag kommit fram till något!   Awesome! Sedan får man se vad älskling ska cospa! Det kan bli spännande att komma fram till något där! Wiuummmm!

 

Snart är det dags för lunch! Spagetti Carbonara blir det! Nom nom! Maooo!

Innan det ska här plockas diskmaskin och pratas förstånd med en vän till mig!

 

Sayonara! Vi höres snart!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards