A nerdy sweet life

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Rianna - 16 augusti 2010 10:22

Efter en natt med förjävlig mensvärk så vaknade man med en gnolande BÖRJAN till en ny mensvärk. Gick upp direkt och tog en Ipren, som gjorde susen. Frukost och sedan fram med datorn! Rammsteins tunga toner går ut i vågor ur högtalarna medan jag rippar skiva efter skiva med Rammstein. Hela deras diskografi ska minsann in i min musikbibla!

 

Utanför skiner solen medan det blåser alltmer så att trädtopparna vajar med i vinden. Jag kollar omkring bland mina bilder på DeviantArt och filmerna på YouTube, datan brummar belåtet medan låt efter låt rippas in på mitt musikbibliotek. Åtta skivor har snart lagts in där!


Och för att vara ännu mer supporter för Rammstein så har pappa beställt en Rammstein-tshirt åt mig!


  

Liebe is für alle da! Loggan från deras senaste skiva! Awesome!   

 

Här kommer även en video med en av deras bästa låtar!

Jag blir alltid så rörd när jag hör barnet i början! Det är en sån fin låt!

 

Snart ska man ut & hämta posten och ringa älsklingen för en liten pratstund. Författerier kommer sedan! Novellen jag håller på att skriva måste bli klart snart, för den som ska läsa den börjar bli lite otålig...   


Om två dagar börjar skolan... Det ska bli rätt så kul, det enda är väl att man börjar i samma klass som sin ovän. Men det ska inte påverka mig, för jag har en av världens bästa lärare, Per Sporrong! Han är awesome, och tack vare hans hjälp och uppmuntran så fick jag för en gångs skull betyg i ALLA ämnen! Tre stycken VG och resten G! Hur bra är inte det??


Jag känner att livet går bra nu, att jag inte har något jobbigt att bära på axlarna. Det är en väldigt skön känsla!   


  

En bild på mig får ni idag! Här har jag på mig min fejkpiercing...   

Haha, neej, jag får/vill bara inte pierca mig ännu. Jag vill dock ha fler hål i öronen!

 

Nu ska jag äta RAMEN!!   Eller som vi icke-japaner säger: Nudlar. Nom nom!! Med kyckling och örtsmak! De fick jag av älskling när han åkte hem till sig för ett par veckor sedan. Älsklingen Johan är snäll!     


Mer inlägg idag! Bara vänta och se!    Chiao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards