A nerdy sweet life

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Rianna - 12 augusti 2010 11:34

Igår var en riktigt toppendag! Jag, Peppar, MikaMika och Karin gick omkring på stan, kollade i affärer, käkade på Donken, pratade om lite vad som helst och hade störtkul! Och jag skaffade hem ett par nya hunnys...

 

  

De blev mina för 50:- Hur billigt är inte det?? Jag älskar verkligen dessa underbara dojor!   Men i alla fall, mer om igår!

 

Jag träffade Peppar, MikaMika och Karin vid nya stationshuset inne i stan, sedan gick vi nästan direkt till Donken. Jag köpte en stor dricka, en cheeseburgare och en liten pommes. Vi satt och pratade ett bra tag om lite ditten och datten innan vi fortsatte mot en sybehörs-affär som jag var tvungen att uppsöka. Pappa skulle laga mina byxor och jag behövde nya jeansknappar till det. Så det köpte jag och sedan gick vi vidare.


Här får ni en bild jag tog på Peppar när vi var på Donken!

  

Peppar är fett hippie, which is awesome!


Några tjejer stannade oss och ville ta kort på mig och Peppar. De sa att de tog kort på alla som var coolt klädda på stan, vilket jag blev rätt smickrad över. Sedan bar det av till H&M och Lindex (Hittade mina underbara skor på H&M) Peppar skulle kolla efter nya underkläder, men verkade inte hitta något särskilt. Biblan och Designtorget nästa, sedan gick vi in på Lustgården för skojs skull. Vid ingången delade de ut gratis gay-tidningar som vi tog ett varsitt exemplar av.


Café-vistelsen var lite rolig också. Jag och Karin delade på kostnaden till en stor bit choklad-kaka, som MikaMika åt upp resterna av, eftersom vi inte orkade allt. Getingarna störde oss hela tiden, en lyckades vi fånga i en Burn-burk. Vi pratade om en massa konstiga och kuliga saker, innan vi stack till lajv-affären "Lilla Draken" där vi konverserade med killen vid kassan en stund, innan det bar av till stora torget, där vi träffade Basse, hans flickvän och hans syrra Maja.


Sedan bildade vi en fanclub om en jättesöt, helt svartklädd tjej med jättefint, svart hår vi hade sett, som även hade en jättefin, gul smiley-väska! Awesome!

Vi fortsatte sedan att flumma på bänken vi satt på medan vi drack coca cola ur en stor 2-litersflaska, ända tills vi var tvugna att åka hem...   


Jag älskar mina vänner...   

 

Nu ska jag städa mitt rum + toaletten i korridoren och fortsätta skriva på handlingen till min nya bok! Jag hoppas det kommer gå bra...


Wish me good luck! Have a good day!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards